דגלים, עצמאות yuriy61 depositphotos.com

עצמאות בפתח תקווה: זו ההחלטה שהתקבלה בעירייה לאור המצב

יום העצמאות בפתח תקווה: ללא זיקוקים, ללא אירוע מרכזי בפארק, עם אירועים לילדים בשכונות. גרינברג: "ביום העצמאות נזדהה, נוקיר ונעריך את המשפחות שהקריבו את היקר להן מכל ונתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי"

פורסם בתאריך: 1.4.24 17:30

עיריית פתח תקווה הודיעה כי חגיגות יום עצמאות בעיר יצומצמו באופן משמעותי ויהיו שונות לחלוטין. זאת לנוכח המצב, המשפחות הרבות שאיבדו את יקיריהן והעובדה כי 134 חטופות וחטופים נמצאים עדיין בשבי החמאס וחיילי צה"ל וכוחות הביטחון נלחמים למען הגנת המולדת. לעומת זאת יושם דגש על אירועי יום הזיכרון.

לאור ההחלטה, לא יתקיים אירוע מרכזי בפארק ולא יופיעו בעיר זמרות וזמרים בכירים. כמו כן הוחלט כי לא יתקיימו מופעי זיקוקים בעיר. השנה יתקיימו אירועים קטנים לילדים בכ-30 מוקדים בכל השכונות ברחבי העיר. פרטים על כך יפורסמו בהמשך.

מהעירייה נמסר כי  "עיריית פתח תקווה החליטה שלא לקיים את אירועי יום העצמאות במתכונתן החגיגית והמלאה, ולקיים אירועים במתנ"סים ובשכונות באופן קהילתי, בעיקר עבור הילדים והילדות".

ראש העירייה, רמי גרינברג אשר כינס אמש את כל הגורמים הרלוונטיים, אמר: "לאור התקופה המורכבת, הוחלט השנה לצמצם את חגיגות העצמאות ולבטל את מופעי הזיקוקים. השנה יתקיימו אירועים קטנים לילדים בכ-30 מוקדים בשכונות, ברחבי העיר. אין ספק, יום העצמאות הוא יום נשגב ואנו מודים בכל יום על שזכינו להקים מדינה. יחד עם זאת, רבים מאוד השנה יספידו את יקיריהם – מאות חיילים וחיילות, גיבורים וגיבורות אשר נפלו בחודשים האחרונים על הגנת המולדת. בנוסף, עדיין נמצאים בשבי החמאס 134 חטופים וחטופות שאנו מייחלים לשובם. ביום העצמאות הקרוב אנו נזדהה, נוקיר ונעריך את המשפחות שהקריבו את היקר להן מכל ונתפלל שבשנה הבאה נוכל לחגוג כראוי, כשכל החיילים וכל החטופים יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

עוד נמסר היום מהעירייה כי הטקס המרכזי לציון יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, יתקיים כסדרו בבית יד לבנים. באותו ערב, יתקיימו טקסי זיכרון שכונתיים/בית ספריים, ומאוחר יותר יתקיימו אירועי "שרים ללוחמים" בהיכלי התרבות ובמקומות נוספים בעיר. בערב יום העצמאות יתקיימו כאמור כ-30 אירועים מקומיים בשכונות השונות, ולא יתקיים אירוע מרכזי בפארק אוחיון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר