D-ONE, צילום Gleb Smirnov-Productions, ירמי קפלן צילום כפיר זיו, אליעד נחום צילום ערן לוי
D-ONE, צילום Gleb Smirnov-Productions, ירמי קפלן צילום כפיר זיו, אליעד נחום צילום ערן לוי

תתכוננו: מארק אליהו, הדג נחש, דודו טסה, אליעד נחום, ירמי קפלן ושמעון בוסקילה יופיעו בשרון

בעמידה או סביב שולחנות: כל אלו יופיעו בשבועות הקרובים על הבמה ב- D-ONE. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 3.4.24 14:12

ביולי 2022 נפתח באזור D-ONE שבאחרונה מעלה הילוך בכל מה שנוגע להופעות של בכירי האמנים בארץ. המקום נמצא במתחם מועצת דרום השרון, מנוהל על ידי החברה הכלכלית לפיתוח דרום השרון ומציע רפרטואר עשיר של מופעים מוסיקליים של מיטב האומנים בארץ, באמצע השבוע ובשישי בצהריים. מופעי עמידה, ישיבה סביב שולחנות או ישיבה מול הבמה.

כך, בחודש אפריל, יופיעו במקום בין היתר להקת הדג נחש, ירמי קפלן עושה אלטון ג'ון, אליעד נחום, שמעון בוסקילה ועוד. "מהרגע שהמקום נפתח, התגובות לא מפסיקות להגיע וזה מחמם את הלב", משתף אותנו מנכ"ל המרכז יגאל קמה. "תושבי המועצה האזורית דרום השרון ותושבים שמתגוררים בסמיכות, שואלים איך לא חשבו על זה קודם ומבחינתם זה אחד הדברים הטובים שהוקמו במועצה. מה שמבדיל אותנו מהיכלים אחרים, זה בעיקר המיקום המטורף. ההיכל נמצא באמצע השרון, כמה דקות נסיעה מכל אחד מהישובים הסמוכים ואין צורך להיכנס לתל אביב, לפקקים ולבעיות החניה".

D-ONE הממוקם בצמוד להיכל התרבות במתחם המועצה האזורית דרום השרון ולא רחוק מקניון שרונים, נפתח ביולי 2022 בהשקעה של מיליוני שקלים, בעיצוב של ברדלבי אדריכלים. המרכז שתוכנן בקפידה ומעניק חוויה אולטימטיבית לכל סוגי האירועים, מתפרס על פני כ- 2000 מ"ר, כשהאולם המרכזי הוא בגודל של כ- 1000 מ"ר עם חלל מלבני רחב ידיים, ללא עמודים ועם רחבה מרכזית וטריבונות. האולם מותאם להכיל 550 איש בישיבה סביב שולחנות, עד 770 בישיבת תיאטרון ועד 1,030 איש בעמידה. האולם מצויד במערכת סאונד איכותית של L-Acoustics שנחשבת למובילה בעולם, מערכות מולטימדיה ותאורה ממוחשבות, לצד שלושה מסכי לד.

אלו המופעים שיתקיימו במקום החודש: 

מארק אליהו – המלחין והיוצר הבינלאומי שלאורך עשרים השנים האחרונות מופיע על הבמות הנחשבות ביותר ברחבי העולם, מגיע למרכז ONE-D עם סיבוב הופעות חדש, בו הוא משלב את תורת המקאם וכלים מהעולם העתיק עם הפקה חדשנית ופורצת דרך.  איתו על הבמה: המלחין, מאסטר הטאר ואביו – פרץ אליהו, אמן כלי ההקשה – רוני עברין, על הקלידים ותכנותים – חיים וייס, באס וגיטרות- ינקלה סגל. 10.4.2024 יום רביעי, שעה 21:00.

ירמי קפלן עושה אלטון ג'ון – ירמי קפלן אמנם חצה כבר את גיל 60, אבל עדיין נחשב לנער הנצחי של המוזיקה הישראלית. קפלן מגיע להופעה ייחודית עם נבחרת נגנים מצוינת וזמרות ליווי. יחד איתו על הבמה: על הפסנתר ערן מיטלמן, קלידים וסימפול: אסף מידן, גיטרה חשמלית: ניר גבע, תופים: רן שמעוני, בס: ג'נגו אמיר רוסיאנו. 11.4.2024 יום חמישי, שעה 20:30.

אליעד נחום – עם חמישה אלבומים ולא מעט שירים שכולנו מכירים וכמובן דמות הילד בר בשמש, מגיע אליעד נחום למופע ישיבה סביב שולחנות. במופע, יבצע נחום את מיטב השירים מאלבומיו בעיבודים חדשים. יחד איתו על הבמה: על התופים יובל ירון, בס – נתנאל לנדאו, גיטרות – ניצן צפרוני, סקסופון – נדב בן עוזר, חצוצרה – בר אשכנזי, קלידים וקולות – תמיר גרוס. סאונד – אודי גור, תאורה – עידן מורן, בקליין – גיא רודה.
12.4.2024, שישי, 14:00 בצהריים.

שמעון בוסקילה – לאחר מספר חודשי הפסקה בהם הופיע בוסקילה מתחילת המלחמה בפני חיילים, פצועים ומשפחות מפונים, הוא חוזר לסיבוב הופעות עם מיטב השירים שהפכו עם השנים לנכסי צאן ולחלק משמעותי מפס הקול של המוזיקה הישראלית על כל גווניה. שירי המופע יבוצעו בעיבודים חדשים והמופע ישלב קשת גוונים מוזיקלית, מוזיקה ישראלית לצד מוזיקה מזרחית ואתנית. 18.4.2024, חמישי, שעה 21:00.

את מופעי חודש מאי, יפתח הזמר דודו טסה – שנחשב לאחד מהאומנים המקוריים, היצירתיים והעסוקים במוסיקה הישראלית. טסה יבצע בין היתר את השירים 'על מה את חולמת, גורל, שדים שדים ושמש וענן. 3.5.2024, יום שישי, 14:00.

להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים- https://d-one.smarticket.co.il/ , *8382
פייסבוק- https://www.facebook.com/Donedromsharon

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר