פסטיבל היין פתח תקווה, צילום דוברות העירייה
פסטיבל היין פתח תקווה, צילום דוברות העירייה

סולד אאוט: בפעם השלישית יתקיים בפתח תקוה פסטיבל היין, עם שירי מימון ורותם כהן על הבמה

בתוך ימים ספורים נמכרו כל הכרטיסים לפסטיבל הפופולרי שיתקיים זו השנה השלישית. גרינברג: "פתח תקווה מעצמה של אירועי תרבות, ספורט ופנאי"

פורסם בתאריך: 29.5.24 08:15

בתוך ימים בודדים נמכרו כל הכרטיסים לפסטיבל היין של פתח תקווה שיתקיים זו השנה השלישית. הפסטיבל, חגיגה של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות, יתפרש על פני שני ערבים. על הבמה יופיעו רותם כהן ושירי מימון. מחיר כרטיס היה 20 ש"ח בלבד.

האירועים יתקיימו השנה בימים רביעי וחמישי, 19-20.6 בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30. באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של עשרות יקבים, פוד טראקים ומוסיקה, כאשר כל אורח ואורחת יקבלו עם כניסתם גביע יין וייהנו משלל טעימות חופשיות של יקבי היין המציגים במקום.

שיאו של הערב הראשון (יום רביעי ה-19.6) הוא מופע של הזמרת שירי מימון ושיאו של הערב השני (יום חמישי ה-20.6) הוא הופעה של הזמר רותם כהן. בשני הערבים בטרם יעלה המופע המרכזי תתקיים הופעה נוספת. ביום רביעי מוזס סי עם "חתום בנשיקה", וביום חמישי רוקברי סיסטרס עם "ערב מהסרטים".

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "לאור הצלחת פסטיבל היין, החלטנו גם השנה לקיים את הפסטיבל במשך יומיים. על אף המצב והלחימה המתמשכת, החלטנו בכל זאת לקיים את הפסטיבל מתוך אמונה כי יש להמשיך ביצירה ובעשייה, ולאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת. פתח תקוה הפכה למעצמה של אירועי תרבות ספורט ופנאי ומקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים. במהלך השנים האחרונות נפתחו היכלי תרבות בשכונות המאפשרים לצרוך תרבות קרוב לבית, פתחנו את שלוחת בית הספר למוסיקה רימון, הקמנו את תיאטרון הדופנ ואת מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד ועוד".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר