פעילות בפארק יד לבנים, עיריית פתח תקווה
פעילות בפארק יד לבנים, עיריית פתח תקווה

שבועות בפתח תקווה: זה מה שמצפה לילדים בפארק יד לבנים

אירוע שבועות לילדים ולכל המשפחה יתקיים ביום ראשון הקרוב בפארק יד לבנים. בתכנית: פעילויות חווייתיות וסדנאות יצירה ומופע של כוכב הילדים מני ממטרה

פורסם בתאריך: 6.6.24 08:18

אירוע לילדים – שבועות בצבעים: ביום ראשון, ה-9.6.24, יתקיים בפארק יד לבנים הפנינג שבועות לילדי וילדות העיר. הפעילות לילדים תחל בשעה 16:30 בפארק יד לבנים שיהפוך למתחם חגיגי וצבעוני, והכניסה לאירוע חופשית, ללא תשלום.

בפארק יתקיימו תחנות משחק ויתקיימו פעילויות חווייתיות וסדנאות יצירה, כגון סדנת הכנת כדורי קשת, סדנת הכנת ג'לי צבעוני, הכנת דנסר, ציור בגיר ועוד. לקראת השעה 18:30 יחל מופע לכל המשפחה של כוכב הילדים מני ממטרה .

 

ראש העירייה, רמי גרינברג: "על אף התקופה המאתגרת החלטנו לקיים הפנינג שבועות לילדי העיר ולאפשר להם לבלות באירוע מהנה וססגוני. האירוע פתוח לציבור הרחב ללא עלות. חג השבועות הוא הזדמנות נהדרת לבלות עם כל המשפחה והוא מדגיש את חסרונם של כל החטופים והחטופות הנמצאים הרחק מחיק משפחתם. נמשיך להתפלל לשובם ולחזרתם הביתה ולשובם של כל החיילים והחיילות בריאים ושלמים".

האירוע בארגון אגף אירועים, תרבות ופנאי בשיתוף המרכז לחינוך סביבתי ומחלקת הבריאות באגף לאיכות הסביבה. גן החי יפעל ביום זה כרגיל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר