מונטיפיורי
מונטיפיורי

מטעמי מונטיפיורי: מטעמים בטעם ביתי

פורסם בתאריך: 6.2.18 17:33

 

אודות: בימים אלה נפתחה חנות לאוכל מוכן "מטעמי מונטיפיורי", ברחוב נחשון 17, החנות היא חלק מקייטרינג "הזן את הכול" שהוקם לפני 15 שנה מתוך רצון להעניק ללקוחותיו אוכל איכותי בטעם ביתי. "את החנות החלטנו לפתוח לאור ביקוש של הלקוחות שלנו, שחיפשו אוכל ביתי ואיכותי, לא פעם קיבלנו פניות וטלפונים מלקוחות שביקשו לרכוש אוכל לסוף שבוע או לאירועים פרטיים ותמיד השתדלנו להיענות לכל הבקשות" מסבירים הבעלים דן פפיר וטל ברודו. "אחרי אין סוף פניות והתלבטויות, החלטנו שבמקום החדש אנחנו נפתח חנות לאוכל מוכן על מנת לתת מענה גם לקהל הביתי" הם מסבירים ומציינים שבשנים האחרונות יש מודעות גדולה לאוכל מוכן, אנשים עסוקים מאוד, מארחים ומחפשים אוכל ביתי ודברים מיוחדים "כמעט כל יום חמישי או שישי היינו מקבלים טלפונים מלקוחות שלנו שביקשו שנכין להם אוכל לשבת, משהו מהמעדנים המיוחדים שלנו. כשעברנו למקום החדש לפני כשנה, החלטנו להשכיר מקום שמאחור יהיה המפעל ובחזית תהיה חנות לממכר אוכל מוכן" הם מסבירים וכך לפני שנה, עבר קייטרינג 'הזן את הכול' למקומו החדש ופתח את חנות האוכל "מטעמי מונטיפיורי" למיקומו החדש.

מונטיפיורי

מונטיפיורי

יש לכם רישיונות, אישורים?
"אנחנו בין הבודדים בעיר שיש להם רישיון יצרן בתוקף של משרד הבריאות. כשפתחנו את המקום החדש, אחד הדברים שהיו חשובים לנו היה לעמוד בסטנדרטים של משרד הבריאות, בנוסף יש לנו כשרות מהודרת של הרב מחפוד, מאחר ויש לנו קהל מגוון ורחב של לקוחות לאו דווקא דתיים שמחפשים את הכשרות".
"היום הקהל פתוח לטעמים רבים ואנחנו נותנים להם את כל הטעמים, יש לנו שף מאוד מוצלח ומקצועי שמפתיע בכל פעם עם דברים מיוחדים, ממולאים בטעם ייחודי, קובות, סלטים ועוד".

מונטיפיורי

מונטיפיורי

המסעדה: בימים אלה פתוחה במקום גם מסעדת פועלים שמציעה אוכל ביתי, טעים ומתאים לכל כיס.
מבצע לרגל הפתיחה– ₪35 לארוחה אכול כפי יכולתך.
המסעדה פתוחה בימים א'-ה' 11:00-16:00.

כתובת: רחוב נחשון 17, פתח תקוה.

טלפון: 052-6850068.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר