כתר קצבים
כתר קצבים

קצביה איכותית בפתח תקווה: הכירו את "נתח קצבים"

מתכננים לעשות על האש עם חברים או משפחה בקרוב? הכירו את "נתח קצבים", אימפריית בשרים צפונית שהגיעה לפתח תקווה. כשבשר איכותי, נסיון עשיר ואהבה לתחום משתלבים יחד.

פורסם בתאריך: 18.3.18 15:31

אודות: קצבית "נתח קצבים" הינה עסק משפחתי של שלושה דורות, שהחל את דרכו בגליל העליון ובשנים האחרונות התפשט לשאר רחבי הארץ. הסב שהתחיל את העסקים המשפחתיים לפני כשמונים שנה, בהתחלה, בתחום הקמעונאות, האירוח והבישול באזור הצפון, הנחיל והשריש זאת אצל בנו ושני נכדיו אשר יחד פתחו מפעל לייצור בשרים ואת קצבית "נתח קצבים" והפכו לאימפריית בשרים צפונית, אליה מגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ. לפני שנה ושמונה חודשים, פתח יניב פחימה הנכד, את הסניף הראשון בפתח תקווה אשר מתמחה כמו אחותו הגדולה בייצור ויישון בשרים ומציע את מגוון הבשרים המובחרים ביותר, במחירים אטרקטיביים לכל כיס. סניף נוסף של הרשת נפתח בנתניה וכן מתכוננים לקום סניפים נוספים ברחבי הארץ "לאור הביקוש של הלקוחות שלנו מאזור המרכז, לבשר איכותי החלטנו לפתוח את הסניף הראשון בפתח תקווה" מסביר פחימה "לחנות מגיעים לקוחות לא רק מפתח תקווה, אלא מכל אזור המרכז והשרון. לקוחות שהיו מגיעים לחנות בצפון ועכשיו קיצרנו להם את הדרך".

מי בעסק: "נתח קצבים", כאמור הוא עסק משפחתי שהחל אצל הסב וכיום מנוהל על ידי האב ושני הבנים שלו, עוד במקום, צוות עובדים מקצועי המתמחה בבשרים וקצבים בעלי ניסיון רב שנים.

על השולחן: ב"נתח קצבים", מגוון בשרים מובחרים ביותר: נתחי אנטריקוט, פילה, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, התמחות בהכנת נקניקיות בסוגים שונים ומגוונים. לצד זה, מציעה הקצביה מוצרים נלווים להשלמת הארוחה: רטבים ייחודיים, תבלינים בייצור ביתי, תוספות יבשות וטריות לבשר, ירקות לבישול, מחלקת אלכוהול עשירה ועוד. "הקונים בקצביה זוכים ליהנות מייעוץ אישי ומקצועי בבחירת הבשרים, הם מקבלים המלצות על מתכונים, מה שהופך את חווית הקנייה לייחודית ומהנה" מסביר פחימה. הקצביה בפתח תקווה גדולה ומרווחת ומשתרעת על שטח של כ-500 מטר – עולם שלם של בשרים.

הייחודיות: "אחד הדברים הייחודים ל'נתח קצבים", זו העובדה שאנחנו גם היצרנים של הבשר, מה שמאפשר לנו לוודא את  איכות הבשר לאורך כל הדרך, החל מתהליך היצור ועד תהליך השיווק" אומר יניב ומוסיף: "הייחודיות שלנו היא באיכות הבשר המגודל בחוות המובילות ביותר בצפון ובשיטה הייחודית שלנו ליישון הבשרים".

כתר קצבים

נתח קצבים

הקשר עם הלקוחות: אחד הדברים עליהם שמים דגש ב'נתח קצבים' זה הקשר עם הלקוחות והיחס האישי והמקצועי "אצלנו כל אחד מהלקוחות מקבל יחס אישי וייעוץ במקום. על המסכים בחנות מוקרנים מתכונים לבישול בשרים וכל צוות העובדים שלנו חי, נושם ומדבר בשר, תמיד מוכן לעזור ולייעץ ללקוחות" מסביר פחימה "מרבית הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, הקצביים כבר מכירים אותם באופן אישי, יודעים מה הבשר המועדף עליהם, איזה חלק הם אוהבים ויודעים להמליץ להם על מתכון המתאים להם אישית" הוא אומר.

הכנות לחג: בנתח קצבים כבר מוכנים לחג הפסח הקרוב "כל יום אנו מקבלים בשרים טריים, כמובן שלקראת החג אנו העלנו את הכמויות של ההזמנות. פסח זה אחד החגים האהובים עלינו" מסביר פחימה "בדרך כלל כשבועיים לפני החג אנחנו מתחילים לקבל הזמנות מהלקוחות, הם דואגים להתקשר מראש או לחלופין להגיע לקצביה, להזמין את החלקים שהם רוצים, מתייעצים ובונים עבורם יחד את התפריט".

מועדון הלקוחות: ל'נתח קצבים' מועדון לקוחות אשר מקיים אירועים סגורים ללקוחותיו, מבצעים כל תקופה והטבות נוספות – להצטרפות בקופות הסניף.
המקום כשר בהשגחת רבנות פתח-תקווה.

כתובת: מתחם רוזנפלד, הרב פינטו מסעודה 19,
פתח תקווה- 03-7710112

שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 8:00-21:00 שישי: 8:00-15:00
לעדכונים על מבצעים ופרטים נוספים, היכנסו לדף הפייסבוק של "נתח קצבים"

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר