גומבה
גומבה

מסעדת גומבה | המסעדה האיטלקית המובילה בפתח תקוה

מחפשים אוכל איטלקי, טעים ולא יקר? מסעדת גומבה זו בדיוק הכתובת עבורכם. המסעדה שנפתחה לפני שש שנים, מציעה מנות גדולות ומשביעות בקונספט של שירות עצמי. המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים, הבצקים והפסטות מוכנים במקום והטעם... את זה אסור לכם לפספס

פורסם בתאריך: 23.7.18 09:19

לפני כשש שנים נפתחה בפתח תקווה המסעדה האיטלקית 'גומבה' ומאותו רגע החיים בעיר השתנו. בגומבה מציעים מנות איכותיות, גדולות ומשביעות מהמטבח האיטלקי, בקונספט של שירות עצמי. כל המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים ביבוא מאיטליה, הבצקים והפסטות מוכנים מול הלקוח בחדרי עבודה שקופים וגם המטבח פתוח לעיני הלקוחות, שיכולים לראות כיצד מקפיצים את הבצק של הפיצה, איך מכינים את הפסטות והרביולי ואת טריות הסלטים "כל המנות מוכנות ברגע ההזמנה" מסבירים בגומבה "כל המנות טריות ולא ממתינות ללקוח וכמובן נעשה לעיני הלקוחות".
גומבה, היא מפרי היוצר של בעלי רשת ארומה, סניפי הרשת הם גדולים ומרווחים, העיצוב מדויק והתפריט נבנה בקפידה וכל אחד מבני המשפחה יכול למצוא משהו שהוא אוהב, כולל מנות ללא גלוטן וטבעוני. במקום טבון מאבן שמיובא במיוחד מאיטליה, אשר מעניק לפיצה טעם אחר שקשה למצוא בפיצריות רגילות שילוב של קרנצ'י עם בצק לא דק מידי "רשת גומבה, היא הרשת היחידה שמכינה את הכל במקום" מסבירים בגומבה "הפסטות מוכנות לעיני הלקוחות, חומרי הגלם מיובאים מאיטליה כגון הקמח, העגבניות, הגבינות ועד שמן הזית ובנוסף המחירים אצלנו במקום הם נגישים והמנות נעות בין 40 ל45 שקלים שהמנה היקרה ביותר במסעדה היא בסביבות ה-50 שקלים".
התפריט.

ברשת גומבה תפריט עשיר ומגוון החל ממנות ראשונות של פוקצ'ה בטאבון, אנטיפסטי, סלט מיסטה וקפרסה, מרק מינסטרונה ועד מגוון גדול של פיצות, החל ממרגריטה קלאסית ועד פיצה ארבע גבינות, קפריצ'וזה, פפרוני ועוד. עוד בתפריט מבחר של סלטים, שמוגשים עם מקל פרמזן, פסטות במגוון רטבים: עגבניות, שמנת, שמן זית וכן פסטות מהטאבון, רביולי, ניוקי וטורטליני בתוצרת בית. לטובת הלקוחות וגם פרמזן ושמן זית נגישים.
מי זה גומבה? "גומבה הוא איש מאפיה איטלקי, גנגסטר שמן וגדול עם שיער שמנוני וחליפות פוליאסטר" מספרים בחיוך הצוות של גומבה "הוא אוהב את החיים, ובמיוחד אוהב לאכול. הוא נהנה לבשל, הוא יודע להסתער על מנת ספגטי עם כדורי בשר ברוטב עגבניות, וכשמדובר בפיצה הוא אוכל את כל המגש."
הקינוחים. אחרי המנה העיקרית, חייבים לסיים עם משהו מתוק ובמסעדה תוכלי למצוא גלידה איטלקית רכה בטעם וניל, מיני שוקולד חמה עם קצפת, קראמבל גבינה ותות, קנולי במילוי גרם עוגיות, טירמיסו שלא מבייש את המסעדות האיטלקיות ולצד זה שתייה חמה, אספרסו, מקיאטו, אפוגאטו, קפוצינו, שוקו חם ועוד.
קהל הלקוחות של גומבה הוא מגוון, בשעות הצהריים אפשר לראות זה לצד זה אנשי עסקים והייטק מהמשרדים בסביבה, לצד משפחות עם ילדים. בסופי השבוע, המקום מלא במשפחות שבאים לאכול ארוחה משפחתית, לחגוג אירועים או סתם להתפנק במנה טעימה "מהרגע הראשון הקהל המקומי קיבל את המסעדה באהבה ולשמחתנו עד היום אנחנו נחשבים לאחת המסעדות המובילות בתחום בכלל ובפתח תקווה בפרט"
משלוחים. לאור הביקוש, לפני כחצי שנה החלו במסעדה לעשות משלוחים באמצע השבוע, לאזור פתח תקווה והסביבה.

לשם 11, קרית מטלון
03-6236411
קישור לאתר

פייסבוק: גומבה פתח תקוה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר