הילה מייזלר
הילה מייזלר

"אני הכי אוהבת לאכול סטייק, עם תבלין סטייק"

לפני 10 חודשים פתחה הילה מייזלר חנות למוצרי אפייה והיא גם מנדבת ללקוחותיה עצות חשובות. מייזלר גם מבשלת וגם אופה ולכם היא מכינה נשיקות ממותגות

פורסם בתאריך: 25.1.19 08:17

קצת על עצמך: הילה מייזלר, בת 30, נשואה לשמוליק, ואמא לשליו (בן 9), דביר (בן 7), וירין (בן 3). המשפחה מתגוררת בשכונת ח"ן הצפון בפתח תקוה. הילה היא בעלת עסק שנקרא "הילושקייק". "זו חנות למוצרי אפייה, והיא נמצאת כבר 10 חודשים ברחוב אלכסנדר ינאי 7", מספרת הילה. "החנות מתמחה בחומרי גלם ומוצרים לאפייה. אני מאוד מרוצה שאני עצמאית וזה כיף גדול, כיף לקבל לקוחות וכיף שאני יכולה ליצור ולהתפתח יותר. הרבה לקוחות מקבלות ממני הדרכה ודברים נוספים שקשורים בתחום".

רקע בעיר: "הגעתי לפתח תקוה יחד עם בעלי לפני שבע שנים. לפני כן גרנו בבני ברק. הגענו לעיר כי אהבנו את האזור וחיפשנו שכונה שהיא דתית מסורתית כמו ח"ן הצפון. אנו מאוד מרוצים מהמהלך שעשינו".

מאיפה הגיעה האהבה למטבח? "להורים שלי יש עסק של קייטרינג ושניהם מבשלים מעולה. בתור ילדה לא נתנו לי להיכנס למטבח, כי זה היה התחום שלהם. הייתי תמיד מסתכלת מהצד. לאחר שהתחתנתי התחלתי לבשל מספרי בישול ומהאינטרנט ומשם המשכתי".

שף / קונדיטור אהוב? "חיים כהן, הוא יותר עממי ונעים לראות אותו. מבינים אותו יותר מאשר את האחרים".

מהי המנה האהובה עלייך? "אני הכי אוהבת לאכול סטייק. אני אוהבת אותו על האש עם תבלין לסטייק והכי חשוב שיהיה טרי".

בישול או אפיה? "אני אוהבת את שניהם. בישול יותר קל כי אפשר לאלתר בו. אני גם מאלתרת באפייה, אבל זה יותר מאתגר. אפשר לומר שבבית החלוקה בין בישול לאפייה היא חצי חצי".

תבלין אהוב? "אני אוהבת כמו שאמרתי תבלין לסטייק, אבל גם פפריקה וכורכום, הם חובה בבית ונותנים הרגשה של בית".

מה בתפריט ביום שישי? "אנחנו לרוב עושים שבתות בבית ותמיד יש על השולחן דג מרוקאי. היתר משתנה. לפעמים זה פרגיות או אסאדו, עם סלטים ועוד דברים טובים".

מה הייתה המנה הראשונה שהכנת? "עוף בגריל עם תפוחי אדמה ובטטה. הוצאתי מתכון מהאינטרנט וזה היה לי הכי פשוט. עבור פעם ראשונה זה יצא מצוין".

מה המומחיות שלך? "במשפחה הכי אוהבים שאני מכינה להם קישים. הכי מוצלח הוא קיש עם גבינת עיזים ותרד. זה גם בריא וגם טעים. אני מכינה אותו כבר שנים".

מה אף פעם לא תסכימי לבשל או לאכול? "אנחנו אוכלים הכל הבית מלבד מאכלים לא כשרים".

מתכון לשבת

נשיקות ממותגות

הילה מייזלר נשיקות מדור אוכל

המצרכים:
4 חלבונים -מביצים L בטמפרטורת החדר
כוס סוכר
חצי כוס אבקת סוכר
דף טרנספר (להשיג בחנויות מתמחות)

אופן ההכנה:
1. בקערה טורפים ידנית את החלבונים עם הסוכר לתערובת אחידה, ומניחים את הקערה על בן מארי (סיר עם מים חמים). מערבבים מידי פעם עד שהסוכר נמס לחלוטין. מורידים מהסיר, מנגבים היטב את כל טיפות האדים מהקערה מבחוץ וכשהקערה יבשה שופכים את כל תכולתה לקערת המיקסר.

2. מפעילים את המיקסר על מהירות גבוהה למשך שבע דקות. לאחר מכן עוצרים, מוסיפים את אבקת הסוכר ומפעילים את המיקסר בעוצמה גבוהה לארבע דקות נוספות. עוצרים את המיקסר, מוודאים שמרקם המרנג צמיגי, מבריק וקשה (כשהופכים את הקערה והמרנג יציב). ניתן להוסיף טיפה צבע מאכל אם רוצים , מעבירים לשק זילוף ומזלפים על דף הטרנספר בצד המחוספס כלפי מעלה.

3. מניחים את הדף על תבנית התנור ללא נייר אפייה מתחת ומכניסים לתנור קר. מפעילים את התנור על 70 מעלות וטורבו למשך שעתיים-שלוש (למי שאין טורבו צריך להשאיר את דלת התנור מעט פתוחה).

4. מוציאים את התבנית מהתנור, מנתקים את הנשיקות מהדף, מקררים ומאחסנים בכלי אטום במקום יבש עד כחודש.

טיפים:
– להפריד את הביצים היטב.
– דואגים שכל הכלים נקיים ללא טיפת מים או שומן.
– את הנשיקות מכניסים לתנור קר – מומלץ רק תבנית אחת בשלב התחתון של התנור.
– בכל תנור החום קצת אחר. נסו עד שתכירו את התנור שלכם.

בתיאבון!
שבת שלום

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר