נופר משען
נופר משען

"אני נהנית מהמחמאות שאני מקבלת"

העוגות שאחותה הגדולה הכינה לה קסמו לה אז נופר משען החליטה ללמוד קונדיטוריה ופתחה את "העוגות של נופר". לכם היא מכינה קייק-פופס אוכמניות

פורסם בתאריך: 28.2.19 16:30

על עצמי: נופר משען, בת 31, בעלת העסק "העוגות של נופר". "אני מגיעה ממשפחה שכולם בה סובבים את המטבח", היא מגלה. "לאבא שלי יהודה יש מסעדת פועלים בשם 'מסעדת זאב' וגם אימא שלי תמיד הייתה במטבח. ולכן מאז שאני זוכרת את עצמי אני סביב זה".

לדבריה החלה לאפות בעקבות אחת מאחיותיה. "יש לי שתי אחיות גדולות ובאיזשהו שלב, אחותי התחילה לעצב עוגות מבצק סוכר ולמכור. זה קסם לי ובכל יום הולדת חיכיתי לעוגה הבאה שהיא תכין לי. כשהגעתי לגיל 25 החלטתי שזה המקצוע שאני יכולה להחזיק בו כל החיים. הלכתי ללמוד קונדיטוריה אצל סטלה, התחלתי לעבוד בכמה מפעלים גדולים ובשלב מסוים החלטתי שאני רוצה להיות בוסית לעצמי ולפתוח עסק משלי".

כיום מכינה נופר את כל סוגי העוגות, לימי הולדת, עוגות שמרים, עוגות זילוף, עוגות ועוגיות לשבת, קאפקייקס, ועוד. "אני זורמת עם כל רעיון שאנשים מביאים לי ובעיקר נהנית ממה שאני עושה. מהמחמאות שאני מקבלת אני מבינה שהם נהנים מהעוגה".

רקע בעיר: "נולדתי וגדלתי בפתח תקוה, אבל עזבתי לתקופה קצרה וחזרתי. אני אוהבת את העיר ויש בה הכל מהכל. לא צריך לנסוע רחוק לשום מקום והיא נגישה מאוד".

מאיפה הגיעה האהבה למטבח? "מהמשפחה. מגיל קטן הסתכלתי על אימא מבשלת ואופה והתחלתי לעזור לה".

שף אהוב? "אייל שני".

מהי המנה האהובה עלייך? "יש הרבה מנות שאני אוהבת, אבל המבורגר טוב תמיד סוגר פינה מבחינתי".

אפיה או בישול? "אפייה. אני יותר אוהבת מתוק".

תבלין אהוב? "צ'ילי".

מה בתפריט ביום שישי? "בכל פעם משהו אחר. בשישי האחרון זה היה עוף בתנור שאני ובן הזוג שלי הכנו. לפעמים אנחנו אוכלים בחוץ, נפגשים עם חברים וכדומה".

המנה ראשונה שהכנתי בחיי? "קאפקייקס אוראו – נדלקתי על זה והייתי חייבת להכין את זה".

מה המומחיות שלי? "עוגות יום הולדת. בעיקר עוגות זילוף".

מה אף פעם לא תסכימי לבשל או לאכול? "פירות ים, בעיקר בגלל המראה".

מתכון לשבת:

קייק-פופס אוכמניות

מדור אוכל- קייק-פופס אוכמניות

המצרכים לעוגת הווניל:
4 ביצים
1 כוס שמן
200 גר' חמאה
כוס וחצי קמח תופח
1 שקית סוכר ווניל
1 כוס סוכר
1 כוס שמנת מתוקה/ חמוצה
חצי כוס אוכמניות קפואות או מופשרות

המצרכים לקרם:
125 גר' שמנת מתוקה 32 אחוז
1 כף סוכר
40 גר' פודניג

אופן ההכנה:
1. מכינים את העוגה: מקציפים ביצים עם סוכר עד להתייצבות. מוסיפים שמן וסוכר ווניל ומערבבים. מוסיפים קמח ושמנת עד לקבלת תערובת חלקה ולאחר מכן מוסיפים חצי כוס אוכמניות. אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כ-40 דקות. בתום האפייה מקררים את העוגה לגמרי ומפוררים אותה בתוך קערה לחתיכות קטנות.

2. מקציפים קרם וניל: שמים בקערה 125 גר' שמנת מתוקה, כף סוכר, 40 גר' פודינג וניל ומקציפים עד לקבלת קרם יציב.

3. מערבבים את הקרם עם העוגה המפוררת: מתחילים עם רבע כוס קרם ומוסיפים עוד קרם במידת הצורך, עד למרקם של בצק. מקררים את התערובת במקרר עד לצינון מוחלט. לאחר הצינון מגלגלים את התערובת לכדורים בגודל כדורי פינג פונג ומניחים על נייר אפייה. מצננים במקרר עד לייצוב למשך שעתיים לפחות.

4. מצפים את הקייק-פופס: ממיסים 500 גר' שוקולד לבן בקערה על באן מארי, ומעבירים לכוס שניתן לטבול בתוכה את הקייק פופס. נועצים בכל כדור מקל סוכריה או קיסם. טובלים כל כדור בשוקולד, מנערים עודפים ומניחים חזרה על נייר האפייה. מקשטים בסוכריות צבעוניות. את הקייק פופס יש לשמור בקירור.

בתיאבון!
שבת שלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר