נאפיס. צילום באדיבות הרשת
נאפיס. צילום באדיבות הרשת

בקרוב בפתח תקוה: המסעדה שתהיה פתוחה 24/7

רשת נאפיס תפתח בעוד כחודש מסעדה בעיר שתפעל גם בסופי שבוע, ולאחר מספר חודשים תהיה פתוחה 24 שעות ביממה. שני השותפים מחפשים עתה עובדים לכל התפקידים במסעדה

פורסם בתאריך: 28.4.19 08:34

רשת המסעדות נאפיס פותחת את הסניף השביעי שלה בארץ והראשון בפתח תקוה, בעוד כחודש. הסניף ייפתח בפארק אזורים בקרית אריה ברחוב פסגות 9 בקריית אריה, בהשקעה של תשעה מיליון שקלים. הסניף אמור להיפתח ב-1 ביוני. המסעדה תהיה פתוחה שבעה ימים בשבוע, במשף שעות רבות ביום ובערב, ולאחר מספר חודשים תפעל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. מהרגע שדף הפייסבוק של נאפיס פתח תקווה נפתח, נכתבו בו מאות תגובות של תושבים, שמברכים על פתיחת הסניף החדש ובעיקר מרוצים מכך שהמקום יהיה פתוח גם בסופי שבוע.
הסניף הוא בבעלות שני שותפים – עדי וויקפילד ושלומי צדיקי. "הסניף מכיל כ- 200 מקומות ישיבה", מסביר וויקפילד שמציין שאדריכל הסניף הוא ניר פורטל ואדריכל המטבח ג'קי דבאח. "הרשת פותחת בממוצע כל ארבע-חמש שנים סניף ולא סתם פותחים סניף בעיר. לפני הפתיחה, יש מחשבה רבה מה העיר הנכונה והוחלט לפתוח סניף בפתח תקווה כי זו עיר מאוד שורשית. הקונספט שלנו מתאים מצד אחד למשפחות ומצד שני לבני נוער שיהיה להם מקום בילוי ולא יסתובבו ברחובות".

וויקפילד מסביר לגבי שעות הפתיחה: "בהתחלה נהיה פתוחים מ-12 צהריים ועד 8 או 9 בערב, אבל זה רק לחודש הראשון. אחרי זה נפתח יותר שעות ויותר מוקדם".

מתי המקום יעבור לפעילות של 24 שעות ביממה? 

"אין לנו כרגע מועד מדוייק, זה יקרה מספר חודשים אחרי הפתיחה".

נאפיס. צילום באדיבות הרשת

נאפיס. צילום באדיבות הרשת

הסניף הראשון של נאפיס נפתח בשנת 1989 באזור התעשייה הישן של ראשון לציון ולאט לאט נפתחו סניפים נוספים בחולון, הרצליה, אשדוד, צומת ביל"ו ובאר שבע. רשת נאפיס היא רשת מסעדות ישראליות ובמקום ניתן למצוא תפריט מכל העולמות: ישראלי, איטלקי, אמריקאי, המזרח הרחוק ומקסיקני. במקום תוכלו למצוא שיפודים ישראליים, פסטות וריביולי איטלקיים, המבורגרים אמריקאים, מוקפצים מהמזרח ופהיטס שבא לבקר ממקסיקו.
בימים אלה מחפשים בסניף המקומי מלצרים, ברמנים, מארחים, אחראי משמרת ועובדי מטבח. "אנחנו מחפשים אנשים שירוצו איתנו קדימה ויוכלו להתפתח ולגדול עם הסניף המקומי", מציין וויקפילד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יואל ( גואל ) אלימלך מפ"ת

    סוף כול סוף יהיה איפו לאכול מתי שאני רוצה ןבאיזה שעה רוצה לאכול שנים שאני סובל מזה תודה לך נאפיס

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר