שרית אלתר
שרית אלתר

פשטידת הבצל של שרית אלתר: "בית אמי היה תמיד פתוח וכך גם הבית שלי"

היא מומחית לטיפולי פנים אבל הבישול עבורה מרגיע ומהנה. שרית אלתר, מפנקת את בני משפחתה בשלל מאכלים ולכם היא מכינה פשטידת בצל

פורסם בתאריך: 30.5.19 18:01

על עצמי: שרית אלתר, בת 50, נשואה לאמיר ואמא של רז. מתמחה בטיפולי פנים. "לפני כ-12 שנה עשיתי מהפך בחיי. עזבתי את עולם ההיי טק ונכנסתי לעולם היופי. תמיד ידעתי בלב שהייעוד שלי הוא לטפל באנשים במגע. למדתי קוסמטיקה מתקדמת, והיום אני עוסקת בטיפולי פנים לכל סוגי העור. אני מומחית בטיפולי אנטי אייג'ינג, הבהרה, אקנה, עור בוגר ומזותרפיה".

רקע בעיר: "נולדתי בבית החולים בילינסון בפתח תקוה ואחרי חצי שנה הוריי ירדו מהארץ. גדלתי בניו יורק וחזרתי ארצה לבדי בגיל 17 וחצי בפרויקט חילופי סטודנטים. בסוף הלימודים הרגשתי כל כך טוב שהחלטתי להישאר כאן. חזרתי לפתח תקוה בגיל 26 ומאז לא עזבתי. אני מאושרת מאד ושמחה שבתי גדלה פה".

מאיפה הגיע אהבה למטבח: "הכל התחיל בבית. אמי ז״ל מאד אהבה לבשל ולארח. הבית שלה היה תמיד פתוח וכך גם הבית שלי. בישול בשבילי שווה לרגיעה והנאה וגם יש לי סיפוק אדיר שכולם נפגשים סביב השולחן ונהנים מהאוכל שהכנתי. אני אוהבת להכין דברים חדשים ומקבלת השראה מתוכניות בישול".

שף אהוב: "השף העירום ג׳יימי אוליבר. אני מאוד נהנית מהתשוקה שלו לבישול וממתכונים מהירים שלו עם מינימום מצרכים".

מה המנה האהובה עליך: "בחורף אני מאד אוהבת מרקים. אצלנו בכל פעם יש סיר מרק אחר על הגז. כשחם בחוץ אני מתענגת על גלידה".

תבלין אהוב: "פלפל שחור גרוס".

מה בתפריט ביום שישי: "אין תפריט קבוע. מאד חשוב לי לגוון. קציצות עם אפונה או עם שעועית, עוף עם פירות יבשים, בורקס בשר ברוטב פטריות, חזה עוף מוקפץ עם ירקות ונודלס, בשר עם ירקות שורש, ממולאים, שניצלים, סלטים, אורז ותפוחי אדמה בתנור".

מה המומחיות שלך: "אני אוהבת מאד לבשל ארוחות חלביות. זה קל וטעים. תמיד אפשרי להכנה מהירה ממוצרים שיש כבר בבית ומתאים לאירוח ספונטני. פסטה, לזניה, פשטידה, שקשוקה, תפוחי אדמה מוקרמים – אני מכינה הכל".

מנה ראשונה שהכנתי בחיי: "ספגטי ברוטב עגבניות. הייתי מאושרת שזה הצליח לי".

בישול או אפייה: "אני אוהבת בישול כי יש הרבה מקום לניסיונות, שינויים ותיקונים עם תבלינים ועשבי תיבול זאת לעומת אפיה שחייבת להיות מדויקת".
מה אף פעם לא תסכימי להכין או לאכול: "רגל קרושה. אמנם אני חצי פולניה אבל זה משהו שפחות מושך אותי לאכול או להכין".

מתכון לשבת

פשטידת בצל

פשטידת בצל של שרית אלתר

המצרכים:
4 בצלים גדולים
3 ביצים
3/4 כוס קמח תופח
1/2 כוס שמן
1/2 כוס מים
כף אבקת מרק בצל
כף אבקת מרק עוף (לארוחה חלבית פרווה)
מלח ופלפל לפי הטעם

אופן ההכנה:
קוצצים את הבצל לקוביות ומטגנים עד לריכוך ולהזהבה קלה. מסננים את הבצל מהשמן ומקררים. בקערה גדולה מערבבים את יתר המצרכים, מוסיפים את הבצל המטוגן ומערבבים. יוצקים את התערובת בצורה אחידה לתבנית משומנת. מחממים תנור מראש ל-180 מעלות ואופים במשך 45-50 דקות.

בתיאבון!
שבת שלום

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר