שרון אנטמן. צילום ענת גבע

המג'דרה של שרון אנטמן: "אנחנו מאוד אוהבים לארח"

שרון אנטמן היא דולה ומטפלת אנרגטית שלמדה לבשל בתדמור. היא הכי אוהבת לאכול סושי ולעולם לא תבשל גפילטע פיש או רגל קרושה. ויש גם מתכון למג'דרה מאורז מלא

פורסם בתאריך: 3.10.19 18:58

קצת על עצמך: שרון אנטמן, בת 44, נשואה ואם לשלושה. "אני מאוד אוהבת תינוקות ולכן לפני ארבע שנים עשיתי הסבה מקצועית וכיום אני דולה לאחר לידה, מאסטר ברייקי ומטפלת אנרגטית", היא מספרת. "לצד זה אני עושה ליווי משפחות לאחר לידה, שזו אהבה שלי. אני נפגשת עם המשפחות, מעבירה ידע מקצועי ליולדת ולמשפחה ומסייעת להם ביום או בלילה, בבית החולים או בבית. לכל משפחה יש את הצרכים שלה ואני מתאימה את עצמי על פי הצורך".

רקע בעיר: "נולדתי בבית חולים השרון בפתח תקוה. גדלתי באזור אורון ועכשיו אני גרה בכפר גנים. בנעורי מקומות הבילוי היחידים שהיו לנו הם בית קולנוע 'היכל' ובית קפה 'שרי' במרכז ברוך. שם היינו מבלים. היום, לשמחתי הרבה, פתח תקוה התפתחה מאוד ולילדים שלי יש כבר שפע של מקומות בילוי".

מאיפה הגיעה האהבה למטבח? "עד גיל 22 לא ידעתי להכין חביתה ואז החלטתי ללמוד בבית הספר 'תדמור' מלונאות משולבת. אחד הקורסים בלימודים, זה טבחות שלב 1 ומאז המטבח הוא חלק בלתי נפרד מחיי".

שף/קונדיטור אהוב? "שגב משה".

מהי המנה האהובה עלייך? "סושי זו מנה שאני אוהבת במיוחד".

בישול או אפייה? "אני אוהבת יותר בישול כי זה מאפשר לי לאלתר".

תבלין אהוב? "התבלין האהוב עלי הוא 'טוסקנה' ואני משתמשת בו לתפוחי אדמה, בטטה או ירקות בתנור" .

מה בתפריט יום שישי: "אנחנו מאוד אוהבים לארח ולכן בימי שישי, אנחנו מזמינים הרבה חברים או משפחה. בתפריט בדרך כלל יש דג חריימה, איזה סוג של אורז, תפוחי אדמה וכמה סוגי בשר, תלוי מה בא לנו באותו היום".

מה הייתה המנה הראשונה שהכנת? "המנה הראשונה שהכנתי הייתה פטוצ'יני ברוטב שמנת ופטריות".

מה המומחיות שלך? "אטריות אורז מוקפצות עם ירקות. לאחרונה אני לומדת את המטבח הטבעוני בעקבות ביתי הבכורה שהחליטה ללכת בדרך הזו".

מה אף פעם לא תסכימי לבשל או לאכול? "לעולם לא אבשל גפילטע פיש או רגל קרושה למרות שזה אוכל שגדלתי עליו. רגל קרושה גם לא אכלתי מעולם".

מתכון לשבת

מג'דרה מאורז מלא

מג'דרה מאורז מלא מדור אוכל – שרון אנטמן

המצרכים:
2 כוסות אורז מלא (מושרה במים למשך חצי שעה לפחות)
כוס עדשים שחורות או ירוקות, מבושלות במים עם מלח
4 בצלים חתוכים לרצועות מטוגנים במחבת עד השחמה
3 כפיות מלח אטלנטי
כפית כמון
פלפל גרוס לפי הטעם

אופן ההכנה:
מבשלים את האורז ביחס של שתי כוסות מים על כוס אורז אחת עם התבלינים. כשהאורז מוכן מאחדים אותו עם הבצל המטוגן והעדשים המבושלות.

בתיאבון!
שבת שלום

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר