נייט קוקי בפתח תקוה, צילום מדיה נייט קוקי

להיט העוגיות הגיע לעיר: סניף כשר של נייט קוקי נפתח בפתח תקוה

את הרשת הקימו האחים לבית אפרים שגדלו בעיר. בסניף הפתח תקוואי יש גם מקומות ישיבה. וכמה זה עולה? מחיר עוגיה בודדת הוא החל מ-15 שקלים

פורסם בתאריך: 7.11.21 15:28

המאנץ' מגיע לעיר: סניף חדש של רשת העוגיות נייט קוקי (night cookie) נפתח בשבוע שעבר ברחוב האודם 11 בפתח תקוה. הרשת שמבוססת על תרבות המשלוחים פתחה את הסניף המקומי כסניף כשר עם מקומות לישיבה במקום, וכמובן אפשרות למשלוחים ולטייק אוואי כביתר הסניפים.

את הרשת הקימו בשנת 2017, ארבעת האחים לבית אפרים, ילידי פתח תקוה, כסטארט אפ קולינרי, אי אז בעידן שלפני וולט ומשלוחי קינוחים, במה שהיה אז דירת הרווקים התל אביבית של שניים מתוך הארבעה. "הכל התחיל די במקרה", נזכר אורי אפרים, אחד האחים, שהם ילידי העיר. "זו הייתה תקופה שבה משלוחי קינוחים לא היה דבר נפוץ כמו היום, ונורא רצינו משהו מתוק. כל אחד מהאחים מגיע מתחום אחר – אחד מעיתונות, שניים מנדל"ן ואני עו"ד בתחום ההייטק – אבל לאף אחד מאיתנו לא היה קשר לאפייה. אז החלטנו להתחיל לחקור את התחום, להתנסות ולערוך 'ניסויים' על החברים. הבאנו טכניקות של הייטק עם אקסלים וכאלה לעולם הלואו-טק".

נייט קוקי בפתח תקוה, צילום מדיה נייט קוקי

עם הזמן הגיעו האחים למספר טעמים שהיו מקובלים ואהובים על כולם והתחילו לרוץ עם הרעיון. "רצינו להביא בשורה עתידית, של משלוחים – כי האמנו שהעתיד הולך לשם. הפכנו את הדירה למטבח מקצועי והעסק התחיל להתגלגל מפה לאוזן", הוא אומר ומדגיש: "היה לנו גם קצת מזל, כי בדיוק באותה התקופה המציאו את הסטורי באינסטגרם ויצא שהעוגיות שלנו שאמנם הן מאוד טעימות, גם מצטלמות טוב".

לימים הקימו האחים סניף מייצר בתל אביב ועוד אחד ברמת השרון ובקרוב ייפתח מפעל וסניף נוסף גם בראשון לציון, שיצטרפו לסניף החדש בפתח תקווה.

מה מחכה לנו בסניף בפתח תקוה?
"יש מרפסת נעימה ומקומות ישיבה, למשפחות ולבליינים. יש משקאות חמים, קלים וחריפים וכמובן עוגיות".

ליתר דיוק, יש למעלה מ-14 טעמים שונים ומשתנים של עוגיות. אורי מציין כי חלק מהייחודיות של הרשת נעוצה בכך שאת העוגיות הם לא מכינים מראש, אלא על פי דרישה בלבד. "כל עיסה היא אחרת וכל עוגייה היא עולם ומלואו", הוא אומר ומציין: "יש את הטעמים הקלאסיים כמו השוקולד צ'יפ וסוכריות הM&M שהילדים לרוב ממש אוהבים. יש את הבסט-סלרס כמו הקינדר, הקרמל המלוח והטריפל שוקולד חלב. ובנוסף, בחנוכה הקרוב אנחנו מתכוונים לייצר עוגיות בדמות סופגניות עם ריבה ועם שוקולד לבן, למי שמיצה את הסופגניות ורוצה לנסות משהו חדש".

כמה עולה התענוג?
"החל מ-15 שקלים לעוגייה בודדת. אבל אנחנו מעודדים לרכוש את העוגיות שלנו במארזים, אז המחיר יורד בהתאם לכמות העוגיות במארז".
הסניף החדש והכשר יהיה פתוח בימים א'-ה' בין השעות 17:00 ועד 01:00. בימי שישי יישאר סגור, ובשבתות ייפתח לאחר צאת השבת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לרשת שנפתחה עוגיות נייט קוקי בעזרת ראש,העיר רמי גינברג .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר