בית הפנקייק, מתחם גיס אין ברחוב גיסין, צילום עומר גל

נפתח סניף בית הפנקייק במתחם גיס אין: יפעל גם בסופי שבוע

הסניף נפתח במתחם גיס אין בו ייפתחו בקרוב חנויות רבות כולל שוק איכרים בשם Z MARKET. אחד מבעלי הרשת, שרון אדרי, מתגורר באם המושבות ומספר: "הרבה זמן רציתי לפתוח כאן סניף"

פורסם בתאריך: 17.5.22 09:02

סניף בית הפנקייק נפתח בתחילת השבוע ברחוב גיסין ויהיה פתוח שבעה ימים בשבוע. לרשת בית הפנקייק שקיימת מאז שנת 1965 12 סניפים ברחבי הארץ. סניף אם המושבות, שנפתח במתחם GISS – IN, משתרע על פני 180 מ"ר בפנים ועוד 100 מ"ר בחוץ. בתקופת ההרצה הסניף יהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00 – 24:00 ובשישי – שבת בין השעות 12:00 – 24:00. בהמשך, מבטיחים ברשת יפעל הסניף בסופי שבוע 24 שעות ביממה. המתחם מצוי בשלבי פתיחה ויהיו עסקים רבים ומגוונים, בהם סניף גדול של Z MARKET, שוק איכרים ענק.

שרון אדרי (45), מבעלי רשת בית הפנקייק, הוא תושב פתח תקוה משנת 2007 אשר מתגורר בשכונת אם המושבות. "הרבה זמן רציתי לפתוח סניף באזור אם המושבות", סיפר השבוע למלאבס. "כאשר המתחם התחיל להיבנות אני הייתי בן הראשונים שלקח שם מיקום. בהתחלה רציתי סניף קטן יותר של אקספרס אבל לאור הביקוש הגובר, לקחתי סניף מסעדה שדומה לסניף בהרצליה ולסניפים הגדולים שיש ברשת. אם המושבות היא סוג של עיר בתוך פתח תקוה ולדעתי אין מספיק מקומות שעובדים בשבת שנותנים מענה לקהל העצום הזה שנמצא באם המושבות. לכן החלטתי לפתוח את הסניף בשכונה. אני לא מרגיש מחאה נגד פתיחת הסניף בשבת, אנחנו לא המסעדה הראשונה שעובדת באותו אזור".

מתחם גיס אין צילום אייל יצחקי

אדרי הוא איש עסקים מאז שזוכר את עצמו. הוא גם בעלי משרד פרסום שנותן שירותים לבתי קפה ומסעדות ובעלי קבוצת "פנקייק 4 יו", שתחתיה יש שש חברות – אחת מהן היא רשת בית הפנקייק המקורי. הוא שותף בסניפי פתח תקוה והרצליה.

 

כאמור, ביום ראשון השבוע נפתח המקום עם תפריט הרצה שיכלול את כל סוגי הפנקייקים, ההמבורגרים והטוסטים של הרשת וכל יום, כך מבטיח אדרי, יתווספו מנות חדשות, ויורחבו עם הזמן שעות הפעילות עד לפתיחה במתכונת מלאה. לדבריו, הציוד הובא מארה"ב ולצורך פתיחת הסניף גויסו 65 עובדים – כולם תושבי פתח תקוה. אדרי מספר כי בתוך המסעדה יהיו כ–80 מקומות ישיבה ומחוץ למסעדה עוד כ–80 מקומות.

הרשת קיימת מ–1965 ואדרי רכש אותה ב–2018 כשלרשת היו רק שני סניפים בלבד. הסניף בפתח תקוה הוא ה-12 של הרשת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר