פיצה פופולו, מתחם עמי דן טאון, צילום מולי נעים
פיצה פופולו, מתחם עמי דן טאון, צילום מולי נעים

תגידו, מה מחלקים פה? מסעדת פופולו תחלק פיצות בחינם לרגל הפתיחה

הרשת פותחת במתחם עמי דן טאון את הסניף השני שלה בפתח תקוה והשלישי באזור. במקום כ-70 מקומות ישיבה

פורסם בתאריך: 20.11.22 12:56

רשת המסעדות פופולו (POPOLO) פותחת בפתח תקוה סניף נוסף: בימים אלו נפתחת המסעדה השנייה של הרשת בעיר, הפעם במתחם הבילוי והקניות עמי דן טאון. המסעדה מציעה כ-70 מקומות ישיבה. זוהי המסעדה השלישית של הרשת באזור השרון, לאחר שפתחה את הסניף הראשון שלה בהוד השרון.

רשת פופולו מתמחה במנות אוכל רחוב איטלקי בסגנון רומאי-קלאסי, הפיצה הפופולארית שלה מיוצרת ממתכון סודי ומסורתי שפותח על ידי פיציולו ברומא ונמכרת במלבנים לפי משקל. הרשת היא חברת בת של "זותא פיצה", שמאמינה בחזרה למקורות ובהכנת אוכל שמעניק כבוד למסורת ולאיכות ולטעמים המקוריים והאותנטיים, תוך שמירה על פשטות.

לרגל הפתיחה המסעדה במתחם עמי דן טאון תחלק ביום חמישי ה-24.11.22, בין השעות 17:00-22:30 פיצות בחינם לפי העדפותיהם של היושבים במקום, עם כל התוספות לבחירתם (לכל סועד מנה בחינם של עד 200 גרם). ההטבה אינה תקפה בטייק אוויי או במשלוחים השונים (לרבות משלוחי אתר הבית, משלוחה, WOLT ותן ביס).

 

 

תפריט המסעדה החדשה מציע מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן וכולל גם מנות פיצות שף במבחר רטבים ותוספות של ירקות טריים וגבינות משובחות. זאת לצד מנות פסטה מגוונות (ריגטוני, פפרדלה או טורטליני ממולא גבינות) וסלטים עשירים, וכמובן קינוחים, בירות ומשקאות קלים. כשרות: רבנות פתח תקוה.
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין 11:00-02:00, מוצ"ש: 21:00-02:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר