מימין: עומרי פרידמן ורפאל הדר צילום ג'ורדן ג'וזף לוי
מימין: עומרי פרידמן ורפאל הדר צילום ג'ורדן ג'וזף לוי

על הבר בדרינק פוינט: "יש פה קהל קבוע שאוהב, מעריך ומפרגן"

רפאל הדר (24) עבד כשכיר בדרינק פוינט ונכנס כשותף לאחר שהשתחרר מהצבא. יחד עם עומרי פרידמן הם מתכוננים לחגיגות חמש שנים למקום. ויש גם הוראות הכנה למוחיטו

פורסם בתאריך: 23.5.19 13:25

 

קצת על עצמך: "אני רפאל הדר, בן 24. בעלים של הדרינק פוינט בפתח תקווה ביחד עם עומרי פרידמן. בחודש הבא המקום חוגג חמש שנים אבל אני בכובע של בעלים רק בשלוש שנים האחרונות. אני בתפקיד ניהולי, שזה אומר גיוס צוות, תכנים, ניהול ערב ומשמרות וכו' עם עוד מנהל, כך שכל סופ"ש אני פה ביחד עם עמרי והלקוחות על רחבת הריקודים, עובדים וגם נהנים, מהכניסה ועד היציאה – עד סגירת הערב.

איך החיים כשעובדים בלילה: "כיף. אני באופן אישי מאוד נהנה מחיי הלילה. בא לפה קהל קבוע שאוהב ומעריך את המקום, משתף, מעלה תמונות, מפרגן ומעביר גם לנו את הפוסטים והסטוריז שהם מעלים. למשל, במוצאי שבת הייתה אצלנו מסיבת יום הולדת 33 לשותף שלי עמרי ובאו 170 איש בשלוש בצהריים עד הערב, כולם באו לחגוג לו ונשארו גם לצפות בשידור של האירוויזיון. אני יכול להגיד ששנינו אוהבים את התחום הזה ונהנים".

קצת על המקום: "דאנס בר עם ותק של חמש שנים בעיר בה יש לא מעט מקומות איכותיים שנסגרים לצערי. הקטע שלנו זה בר קריאייטיב שזה אומר בר מאוד יצירתי שיש בו גם דאנס בר בסופ"ש, כשבמהלך השבוע אנחנו בר שכונתי עם מטבח עשיר, קהל בוגר ועם תוכן כמו הרצאות וגם הופעות בלי הרבה תאורה ופליקרים או עשן, אלא תאורה חמה של דימרים בשביל לתת הרגשה של סלון ובית לאורחים שלנו. יש גם את הקטע שלנו עם המפיות באוויר. בבחירות עשינו סרטון מושקע, אנחנו מעלים גם דברים וסרטונים מצחיקים שזה מאוד מגניב ובשביל הקהל".

רקע בתחום: "אני בדרינק פוינט בערך מאז שהוא נפתח. מה שלא כולם יודעים זה שהתחלתי לעבוד בדרינק כשכיר במשך שנה וחצי ורק אחרי שהשתחררתי מהצבא נכנסתי כשותף. חוץ מזה שכולם מכירים אותי כי הייתי מאמן כדורסל בעיר במועדון מכבי פתח תקוה. לא הספקתי עדיין ללמוד משהו אבל זה בתכנון. עד לפני חודש הייתי בזוגיות במשך שנתיים".

המשקה שלך: "אני שותה ויסקי! רצוי צ'ייסרים של בלאק".

מה שותים הכי הרבה: "הכל! יש אצלנו הכל והלקוחות שותים פה הכל – החל מיין, בירה, צ'ייסרים, וכלה בקוקטיילים וגם מוחיטו בערבי רביעי שזה ערבי הרגאטון שלנו. אנחנו מקפידים על אלכוהול איכותי".

הכי מיוחד: "המקום הזה ייזכר כמוסד בגלל הצוות המדהים שלנו שלא רק בא לעבוד אלא משתקע ורואה במקום בית, וככה גם מרגישים הלקוחות".

הכי קשה: "לא מרגיש שיש משהו קשה בעבודה הזו כי זה בעיני פאן".

הכי כיף: "הפרגון של הקהל".

הליין הכי חזק: "יש לנו כמה ערבים חזקים. בימי שני יש לנו במה פתוחה של טכנו ודיפ האוס שזה אומר הופעה של שעה וחצי של אמנים עם חומרים מקוריים. בשלישי משבוע הבא יהיה ליין ראפ והיפ הופ עם תחרויות ראפ והופעות עם פרסים. ברביעי יש לנו ערב לטיני רגאטון עם תפריט ייחודי וחמישי שישי יש פה דאנס בר עם די. ג'יי ובשבת יש היפ הופ".

היום הכי מיוחד בשנה: "מסיבת חמש שנים של המקום שתערך ב-11 ביוני, ביחד עם אירוע פסטיבל בלאק 2 שזה אירוע המשך לפסטיבל בלאק 1 שזה היה בעצם פסטיבל מוזיקה שחורה עם מקעקע והופעות של אמנים מובילים כמו אורטגה, די. ג'יי מאש וכו'".

אם לא חיי לילה: "אין מה לעשות, אני איש של לילה. אולי הייתי מאמן כדורסל או איש קבע".

טיפ לצעירים ששותים: "לא לערבב סוגים שונים של אלכוהול".

טיפ לבעל עסק מתחיל: "לשמור על התשוקה! לאהוב את מה שאתם עושים".

 

קוקטייל השבוע: מוחיטו

מדור לילה דרינק פוינט צילום ג'ורדן ג'וזף לוי

המרכיבים:
3 גבעולי נענע
חצי לימון פרוס
כפית סוכר חום
כוס קרח גרוס
50 מ”ל רום לבן
30 מ”ל מיץ לימון
ספרייט
אופן ההכנה:
מערבבים בשייקר את כל המרכיבים, מוזגים לכוס גבוה, מקשטים בלימון ונענע וסוגרים עם מעט ספרייט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר