טל אבישר וקוקטייל השבוע של הג'מס צילום ינאי יחיאלקוקטייל פאנקי וויט של הג'ימס פתח תקוה צילום דן לוי
טל אבישר וקוקטייל השבוע של הג'מס צילום ינאי יחיאלקוקטייל פאנקי וויט של הג'ימס פתח תקוה צילום דן לוי

קפצנו לג'מס: "הבר הוא ללא ספק הבמה שלי"

טל אבישר עבדה בג'מס, למדה משחק, חזרה לקדנציה שנייה על הבר ועכשיו מתמרנת בין שתי האהבות הגדולות שלה. ראיון על הבירות של הצהרים והערב, ההופעות החיות ועל אחוזי האלכוהול

פורסם בתאריך: 8.6.19 15:14

 

קצת על עצמך: "אני טל אבישר, בת 28 מגבעת שמואל, ברמנית בג'מס, בוגרת בית ספר למשחק 'גודמן' בנגב, והבר הוא ללא ספק הבמה שלי. חוץ מזה אני כבר 11 שנים בתחום הזה של חיי הלילה, מתוכן 7 שנים שאני ברמנית".

החיים כשעובדים בלילה: "אז זהו, שאצלנו בג'מס הבירה נמזגת כבר מהשעה 12 בצהריים, ככה שהעבודה שלי היא בלי ספק סביב השעון. מה שכן, זה יפה לראות את ההבדל בין הלקוחות של הצהריים ללקוחות של הערב, כשהגורם המקשר ביניהם הוא הבירה של המקום".

קצת על המקום: "הג'מס נפתח לפני כעשר שנים והיום הוא כבר רשת שמונה כ- 11 סניפים עם תכנון לפתוח עוד סניפים בעתיד. החזון של ג'רמי וולפלד הבעלים היה בעצם להקים מבשלת בירה איכותית בישראל. וזה מה שמיוחד במקום כי לצד הבירה אפשר למצוא מנות ראשונות שכיף לחלוק, או מנות איכותיות שמשתלבות עם הבירה. חוץ מזה, הייחוד הוא שהבירה נעשית בבישול ידני, טרייה, לא מסוננת וללא חומרים משמרים. בנוסף מי שמיוחד בג'מס הוא ג'רמי הבעלים (ג'מס) הברו מאסטר. טיפוס שכל אחד חייב לפגוש יש לו וייבים קסומים. בימי ראשון יש לנו הופעות חיות של אמנים מוכרים במקום וגם השקות של בירות חדשות שגרמי רוקח".

רקע בתחום: "זאת הקדנציה השנייה שלי בג'מס. הראשונה הייתה ב-2014. חזרתי מהודו, עבדתי כברמנית שנתיים וניהלתי את הבר ואז עזבתי ללימודים למשך שלוש שנים בבאר שבע וגם שם ברמנתי. מיד לאחר מכן, לפני כעשרה חודשים, חזרתי לג'מס".

המשקה שלי: "בירה כמובן. איזה סוג? תלוי במזג האוויר ובמצב רוח".

מה שותים הכי הרבה: "בירת ה-pils שלנו – בירה מדהימה שמתאימה לכל שלב ביום".

הכי מיוחד בבר: "הקשר האישי עם האורחים שלנו. רוב האורחים קבועים מה שהופך את המקום למעין בית שעוצרים בו לקחת הפסקה מטירוף היום יום. וגם מגוון האורחים שזה מבוגרים וצעירים, דתיים וחילונים. כולם מבלים ביחד, שותים בירה, באים להופעות שיש במקום ונהנים ממוזיקה טובה".

הכי קשה: "הסוויץ' בין הצהריים ללילה! אנחנו עובדים מסביב לשעון ומתאימים את הקצב שלנו לקצב האורחים. לפעמים זה דורש המון אנרגיה בשינוי מהצהריים אל תוך הלילה".

הכי כיף: "המפגש עם האנשים. חוץ מזה, שהרבה דברים מעניינים קורים על הבר … בעבודה הזו אני מרגישה לפעמים כמו זבוב על הקיר כי אני עדה לדברים שקורים על הבר מולי, ולפעמים אני בעצמי מרגישה שיצאתי מחוויה".

הערב הכי חזק: "חמישי כמובן. כולם מגיעים להוריד את השבוע עם בירה".

אם לא חיי לילה אז: "שחקנית. כרגע אני מג'נגלת בין השניים כי הלב שלי נמצא גם על הבמה וגם בבר".

היום הכי מיוחד בשנה: "פורים! ברור! אצלנו בג'מס חגיגות פורים זה באמת עד לא ידע כי זה ערב מטורף שנמשך עד מאוחר, הרבה אלכוהול נשפך שם והשילוב עם התחפושות והמוזיקה בכלל יוצר קסם".

טיפ לצעירים ששותים: "לא לרדת ברמת אחוזי האלכוהול, לא לערבב, והכי חשוב לא לשתות ולנהוג".

טיפ למנהל בר מתחיל: "דבר ראשון להקשיב! דבר נוסף – לזכור שלכל דבר יש סיבה ופתרון. וגם … לדעת לעשות את ההפרדה בין מנהל לבין ברמן כשצריך".

קוקטייל פאנקי וויט של הג'ימס פתח תקוה צילום דן לוי

קוקטייל השבוע: FUNKY WHEAT

המרכיבים:
30 מ"ל תפוזים
20 מ"ל מונין קוקוס
60 מ"ל מיץ אננס
25 מ"ל רום
25 מ"ל יגר מייסטר
בירה חיטה
פלח תפוז טרי

אופן ההכנה:
מערבבים ביחד בשייקר את התפוזים, קוקוס, אננס, רום ו- ייגר, עם קרח – רצוי גרוס. מוזגים לכוס גבוהה וסוגרים עם בירה חיטה. מקשטים בפלח תפוז ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר