אבי פרטוש

"בעיניי הכי קשה זה לקום מוקדם אחרי יום עבודה"

אבי פרטוש, 20 שנה בחיי הלילה, פתח תלפי חודש את ה- Cassa בפתח תקוה בה גדל וקורא לכם לבוא וליהנות ממקום שיש בו הכל מהכל

פורסם בתאריך: 1.8.19 16:18

קצת על עצמך: "קוראים לי אבי פרטוש, בן 37, נשוי פלוס ילדה, במקור מפתח תקוה והיום תושב ראשון לציון. עוסק בתחום חיי לילה וההפקות מעל 20 שנה".

רקע בתחום: "התחלתי עם זה בגיל 17 במסיבות תיכון, לאחר מכן עבדתי במסיבות חיילים בתל אביב וכברמן ובגיל 20 התחלתי להיות יחצ"ן ראשי בהפקות ומועדונים כמו המוב וולבט, צ'רצ'יל, סאגה, ג'ון גוטי גלריה, הלובי, קזינסקי סופרנו, תל-אביבה, ניו פורט, גלינה, האומן 17 ועוד. בחמש וחצי השנים האחרונות עבדתי עם הדי בר הרצליה פיתוח וממש החודש פתחתי מקום משלי בפתח תקוה. כיום אני מפיק אירועים וליינים סופ"ש של הפקות באילת וים המלח ייצוג אומנים שיתוף של הפקות ופסטיבלים הכי גדולים בארץ".

איך החיים כשעובדים בלילה? "לפני הנישואים והילדה, התחלתי את היום ב-13:00, אבל היום הבוקר שלי מתחיל ב-7:30 כדי לארגן את הילדה לגן. כשאני חוזר, אני מתחיל סידורים של ההפקות שלי, חוזר לנוח שעה ומתחיל ב-10:00 את יום העבודה. צריך להבין שהעבודה בחיי לילה היא גם ביום – יש לפרסם את העסק ברשתות החברתיות ובקרב לקוחות אישיים, גם פגישות ספקים, פגישות צוות, טלפונים ויש גם את העבודה בלילה כמובן".

קצת על הבר: "למקום החדש קוראים Cassa, והוא נמצא ברחוב שחם 18 – במתחם יכים סנטר. שעות הפעילות בסופי השבוע החל מ-22:00 עד 3:30 ובכל ימות השבוע החל מ-19:30. אני חושב שהמבלים ימצאו שיש אצלנו חוויה מיוחדת כי ממש הבאנו לפתח תקוה שילוב של תל אביב והרצליה – ממש הכל מהכל בתוך דאנס בר איכותי עם תאורה וסאונד ברמה הכי גבוה, שלושה בארים מפנקים, מתחמי VIP, אולם גדול של שני בארים ורחבת ריקודים ועוד חצר מפנקת ובר גדול, מתחמי ישיבה, פינות נרגילה ורחבת ריקודים. כמו כן יש לנו שתי עמדות DG. בחמישי ושישי מנגנים בקאסה מוסיקה מיינסטרים ויש קהל בוגר ואיכותי בטווח גילאים 23-40. חוץ מזה, במקום יש תפריט אוכל מפנק ותפריט אלכוהול עשיר עם חבילות מפנקות במיוחד – מחירי בקבוקים מוזלים הפקות מיוחדת מיטב הדי,ג'יי המובילים בארץ. המקום מיועד גם לימי הולדת ולאירועים פרטים ועסקיים".

המשקה שלי: "בלק לייבל ואסאי עם ראשן".

מה שותים הכי הרבה במקום: "רוב הקהל שלנו אוהב משקאות פרימיום. המשקה האהוב וודקה אנרגיה, ראשן, בירות ווסקי וצייסרים של אסאי וואן גוך".

מה הכי קשה: "בעיניי הכי קשה זה לקום מוקדם אחרי יום עבודה".

הכי כיף: "החוויה לשמח אנשים".

הערב הכי חזק: "הליינים של חמישי ושישי – מוסיקה מיינסטרים ישראלי, היפ הופ להיטים וטכנו. האווירה מטורפת. כבר עכשיו יש טירוף של הזמנות ואנשים מתרגשים ומחכים לסופ"ש".

טיפ לצעירים ששותים: "שתיתם? אל תנהגו. עדיף לנסוע במוניות, בתחבורה ציבורית או עם חבר שנוהג ולא שותה. מרגישים ששתיתם יותר מידי? רצוי לשתות מים ואפשר גם לאכול משהו כדי להוריד את האנגובר כי מה שהכי כיף פה זה בילוי וליהנות מהחוויה של המסיבה וכמובן הבריאות".

טיפ למנהל בר מתחיל: "תמיד ללמוד. לראות איך מקומות מוכרים וחזקים מתנהלים, מה אופן העבודה שלהם בר, צריך להבין שלהיות מנהל בר זה מקצוע שמצריך עבודה יסודית".

משקה השבוע

אסהיטו בטוויסט

 

המצרכים:
60 מיל' ואן גוך אסאי
1 כוס קרח גרוס
1 חופן עלי נענע
30 מיל' מיי סוכר
20 מיל' חמוציות
8-10 קוביות לימון חתוכות
15 מיל' סודה

אופן ההכנה:
גורסים קרח, מכניסים לכוס גבוהה את פלחי הלימון ומוסיפים את הנענע. מוסיפים מנה אסאי ומיי סוכר ולאחר מכן את הקרח הגרוס, בוחשים היטב וסוגרים את המשקה בסודה וחמוציות. לקישוט – פריחת נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר