בר מזרחי, גולד אנד בול, צילום פרטי

המעבר של בר מזרחי מהכדורגל לביליארד בר: "זה היה צעד לא קל"

מזרחי היה שחקן כדורגל בהפועל פתח תקוה ובקבוצות נוספות עד שקיבל החלטה לא פשוטה: לוותר על האהבה הגדולה ולהצטרף לעסק המשפחתי

פורסם בתאריך: 5.9.19 11:03

קצת על עצמך: "קוראים לי בר מזרחי, רווק בן 25, כדורגלן לשעבר בהפועל פתח תקווה, וכיום מנהל את "גולד אנד בול", ביליארד בר באיצטדיון המושבה בפתח תקווה. אני מנהל את המקום מזה שנתיים וחצי וגיליתי את ההבדלים בין חיי הלילה לחיים בשעות היום".

איך החיים כשעובדים בלילה: "אני עובד מהצהריים עד ארבע לפנות בוקר וזה הופך לך את החיים אבל ממלא אותך. אני ישן כשאנשים הולכים לעבודה. אני לא יכול להגיד שזה קל כי ברגע שעובדים בלילה הכל מתהפך. אני 90 אחוז מהיום שלי שם וזה לא קל. אין לי כרגע חברה אז זה עדיין לא מפריע לי".

קצת על הבר: "הבר קיים שבע שנים ועכשיו פתחנו סניף חדש בחולון ויש לנו עוד סניף בקיבוץ עינת. בכל סניף יש לנו בר ענק שיש בו מבחר עצום של אלכוהול, החל מבירות, וויסקי, וודקות, יינות ובעצם הכל כולל שתיה קלה. יש לנו גם אוכל שזה מנות ליד האלכוהול כמו טוסטים או פיצות דברים שנחמד לאכול ליד הבירה. בהתחלה כשנכנסתי לעבוד במקום לא הבנתי את הכוח של הבר, אבל עכשיו אני יכול להגיד לך שמגיעים לפה אנשים ממש לבלות, יושבים על הבר, משחקים, באים לדייט או אפילו קבוצה של בנות שבאה לשחק פול. הפול זה לא העיקר אבל יש פה אווירה של משחק ותחרותיות. יש לנו בר מעוצב ממש כמו בחו"ל".

רקע בתחום: "המקום של אבא שלי, אלון מזרחי, ואני הגעתי לתחום אחרי ששנים הייתי בתחום הכדורגל. שיחקתי בהפועל פתח תקווה ולאחר מכן בקבוצות אחרות. הפסקתי כי הבנתי שאני לא יכול להסתמך על הכדורגל לכל החיים וחיפשתי משהו שאני אוכל להתפרנס ממנו ולפרנס משפחה בעתיד. זה היה צעד לא קל אבל הייתה לי אופציה לעבוד בעסק המשפחתי אז החלטתי ללכת על זה".

אם לא חיי הלילה: "זו שאלה מאוד קשה. אני משער שהייתי ממשיך בכדורגל אם לא הייתי חושב שיש לי משהו אחר לעשות. אבל ברגע שראיתי שיש לי דלת להיכנס אליה בעסק חשבתי שאולי זה הכיוון שלי. אני שוקל גם ללמוד כמה קורסים ולראות מה מעניין אותי ולהעשיר את הידע".

מה אתה שותה על הבר: "וויסקי בלאק!".

בר מזרחי. צילום: זאב שטרן

מה אנשים שותים בעיקר: "הלקוחות שותים הכל. אבל יותר בקטע של בירות מהחבית כמו גולדסטאר טובורג וכו'".

הכי קשה: "אני כבר התרגלתי לחיי הלילה אבל אני מודה שקשה למצוא זוגיות כשעובדים בלילה".

הכי כיף: "כשאתה רואה את הפעילות, אתה רואה שאנשים נהנים והצוות נהנה, זה כיף. ואני בא גם עם חיוך ויוצא עם חיוך כשאני יודע שאנשים באים ונהנים".

הערב הכי חזק: "ראשון, שלישי, נשים חינם שעה ראשונה ויש לנו גם את הסופ"ש שהוא חזק אצלנו".

היום הכי מיוחד של המקום: "החגים! אנשים מחפשים תמיד לצאת בחגים כמו בסילבסטר או פורים, גם ראש השנה, יש לנו מסיבות במקום ואנשים באים לבלות יותר. הגילאים שלנו זה הכל מהכל עד שישים".

טיפ לצעירים ששותים: "אני התחלתי לשתות רק בגיל 22 אחרי הכדורגל אבל היום אני אומר שצריך לדעת לשתות ולהביא נהג תורן".

טיפ למנהל בר מתחיל: "תקשיבו לעצות של אחרים ולא להיות עם ראש בקיר. וגם לסמוך על הצוות שלך".

פול בר, גולד אנד בול צילום פרטי

קוקטייל השבוע: פול בר

המרכיבים:
30 מ"ל מונין תות
50 מ"ל וודקה
10 מ"ל רום לבן
רד בול
קרח
קצפת מוכנה
עלי נענע

אופן ההכנה:
מוזגים את הוודקה לכוס גבוהה עם קרח (רצוי גרוס), מוסיפים את המונין והרום וסוגרים עם רד בול. מקשטים עם קצפת ועלי נענע ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר