בעלי הבר: מימין רן דור חי, יעל שוורצמן ואמיר עדן

חוזרים לשגרה: רן דור חי, בעלי האוסקר, משיק בר חדש עם שותפים

"זה איזור בילוי מוביל שמושך מבלים גם מגבעת שמואל ומקריית אונו, אנשים נפגשים פה ולא נוסעים לתל אביב", מסביר דור חי את ההחלטה לפתוח בר נוסף בפתח תקוה. וגם: כמה סוגי בירות יש בבר שמקורו בלונדון וכמה זה עולה

פורסם בתאריך: 28.5.21 09:05

מסימני החזרה לשגרה לאחר שנת הקורונה ומבצע שומר החומות: היום, יום שישי, מושק בעיר בר חדש, 'לאגר אנד אייל' בבעלות רן דור חי בעל עסקים רבים בעיר, אמיר עדן ויעל שוורצמן. לשלושת השותפים רקע מכובד בעסקי הברים והלילה. דור חי הוא הבעלים של האוסקר ווילד בפתח תקווה, נתניה וחולון, בר מוזיאון בתל אביב ועוד. עדן שותף ברשת 'לאגר אנד אייל' ואחד ממייסדי 'הוויסקי בר מוזיאון', יעל שוורצמן ניהלה במשך שנים ניהלה את האוסקר. הבר החדש ממוקם במתחם יכין סנטר, איפה שהיה בעבר סניף של ארומה.

רגע לפני ההשקה, דיברנו איתם על ההחלטה לפתוח בר חדש בפתח תקוה, על תקופת הקורונה, ועל העתיד. "פתח תקווה היא עיר מאוד גדולה", אומר דור חי, "יש בה הרבה מאוד תושבים ואזור יכין סנטר נחשב לאחד האזורים החזקים בארץ מבחינת בילוי. זה איזור בילוי חזק לא רק בסוף שבוע, אלא גם בראשון, שני ושלישי. כל המותגים נכנסים לאזור ואנשים מחפשים פה מקומות. זה איזור בילוי שמושך מבלים גם מגבעת שמואל ומקריית אונו. אנשים נפגשים פה ולא נוסעים לתל אביב, זה הפך להיות אזור בילוי מוביל".

ויש בעיר מקום לעוד ברים?
"בוודאי. מזמן רצינו לפתוח בפתח תקוה מקום, כי זה מתבקש. החלטנו לפתוח את הלאגר אנד אייל בפתח תקוה, זה המקום השלישי שנפתח, הרביעי נפתח עכשיו בנמל והחמישי אמור להיפתח במצפה רמון על ידי חבר'ה פתח תקוואים ויהיו עוד סניפים".

אי אפשר לא לשאול על תקופת הקורונה שנתנה מכה קשה לעסקים רבים, בטח לעסקים מהסוג הזה. 

"תקופת הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה ושנה לא קלה, אבל צריך להמשיך את החיים. מבחינה כלכלית, ברגע שאתה נכנס כמו שצריך ונבנה כמו שצריך, אתה מצליח לשרוד, לצערי לא כולם שרדו, אבל אנחנו קבוצה חזקה ודי מקצוענים בתחום הזה. הצלחנו לשרוד מבלי להמציא גלגל של טייק אווי, מרבית הזמן היינו סגורים".

קיבלתם עזרה משמעותית מהמדינה?
"קיבלנו עזרה כלכלית שהפחיתה את ההפסדים שלנו והשאירה אותנו קצת מעל המים, ועכשיו החלטנו לפתוח את המקום החדש. המקום היה אמור להיפתח הרבה לפני כן. בכל תקופת הסגרים יכולנו בעצם בקלות לקבל החלטה לוותר על כך, אבל החלטנו לא לוותר. אנחנו קוראים לזה פתיחה מאוחרת של הסניף. רצינו לפתוח כשהכל כבר רגוע ואחרי הקורונה ואז דחינו בגלל המיני מלחמה ועכשיו יוצאים לדרך. לשמחתי הקהל מצביע ברגליים בסניפים האלה, זה קונספט הרבה יותר קליל וזה מה שהשוק רוצה, זה הרבה יותר קל ונגיש".

בר לאגר אנד אייל צילום נועה עינת

# # #

Lager & Ale הינה רשת בר בירות לונדוני, אשר הביאה את הקונספט הלונדוני לישראל לפני כשלוש שנים עם מחירי בירות שפויים, הקפדה על מזיגה נכונה מ 25 ברזי בירה ועוד 60-100 בירות איכותיות בבקבוק, וכמובן גם  ואוכל מעולה. בסיס המחירים הוא זה הלונדוני, (כ-4 פאונד לכוס בירה). הבר מעוצב כמו בלונדון ומתנהל כמו בלונדון כך שהלקוח מזמין משקאות ישירות מהברמן בעמדת הבר ומלווה את תהליך המזיגה. לקוח אשר הזמין אוכל יקבל הודעה לנייד ברגע שהאוכל מוכן ויגיע לאסוף את ההזמנה מהפוד טראק שבקצה הבר, ללא שום תיווך של מלצרים. המוזיקה היא בסגנון רוק, פאנק, גרוב ועוד.

"אחרי הקורונה, יש דרישה למקומות בקונספט הזה", מציין אמיר עדן, "מקומות באוויר הפתוח, עם רחבה חיצונית מעוצבת ורחבה, שבשעות אחר הצהריים יש במקום אוויר נעים ויותר קריר". עוד מתייחס עדן לקונספט של המקום: "המטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה למחירי הבירה הגבוהים תוך הקפדה על מזיגה נכונה, שמירה על חווית לקוח ייחודית באווירת חו"ל ולהגיע לכמה שיותר נקודות בארץ״.

מי הקהל שלכם?
"כולם, החל מחבר'ה שסיימו לעבוד ובאו לשתות בירה לפני שהם מגיעים הביתה, שתי חברות שיוצאות לבילוי, עד מבוגרים בני 70 פלוס. אנחנו פתוחים בשישי ובשבת כבר משעה 12:00 ויכולים להגיע החבר'ה של הפרלמנטים השונים ומשפחות שההורים שותים בירה והילדים מנשנשים משהו קל".

# # # 

מי שעוד שותפה בבר החדש וחיי הלילה לא זרים לה, היא יעל שוורצמן שבתשע שנים האחרונות היא באוסקר ווילד. היא החלה כברמנית ובשנים האחרונות מנהלת את המקום. "את המקום תכננו לפתוח לפני הקורונה ועכשיו אנחנו משיקים אותו באופן רשמי", מציינת יעל, "אני באופן אישי מאוד אוהבת את חיי הלילה בפתח תקוה, אוהבת את האנשים והלקוחות שכולם כבר כמו משפחה".

מסיבת פתיחה חגיגית תתקיים כאמור היום החל מהשעה 13:00 ועד השעה 17:00. בתוכנית : DJ חן דקל, בירות חופשי, אלכוהול ואוכל מעולה. הכניסה חופשית. מחירי בירות לדוגמה: גינס מהחבית 16 שקלים לשליש, 22 לחצי ; ויינשטפן 16 לשליש, 21 לחצי, ברודוג 21 לשליש, נגב, אמבר, אייל 18 לשליש, 22 לחצי, סטלה ארטואה 1₪ לשליש, 21 לחצי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר