האוסקר ווילד בפתח תקוה, צילום גיל חתוקה, יחצ
האוסקר ווילד בפתח תקוה, צילום גיל חתוקה, יחצ

גם מוש בן ארי יבוא: האוסקר ווילד חוגג 11 שנים לקיומו

"אנחנו לא רואים זאת כמובן מאליו ושמחים על הקהל הנאמן שלנו שבזכותו אנחנו כאן", אומרת יעל שוורצמן, מבעלי המקום והמנהלת שלו

פורסם בתאריך: 22.6.23 12:52

אחד ממוסדות הבילוי הוותיקים בעיר, הפאב האירי אוסקר ווילד, מציין בסוף השבוע, 11 שנים להיווסדו בחגיגות שימשכו במשך כל סוף השבוע. שלושת ימי חגיגות יום ההולדת יכללו את חמישי, שישי ושבת הקרובים ויהיו בהם הופעות שוות, אוכל טוב, אלכוהול משובח ועוד המון הפתעות שמבטיחים מנהלי המקום. המסיבות פתוחות לקהל הרחב וההשתתפות מותנית ברישום מראש בלבד.

למי שלא מכיר, האוסקר ווילד, הנקרא על שמו של הסופר האנגלי ממוצא אירי המפורסם, בנוי כמו פאב אירי קלאסי עם בר מרכזי. המקום מגיש 140 סוגי וויסקי, 6 סוגי בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירה מהחבית וגם מבחר מגוון של סוגי קוניאק משובח לצד תפריט אוכל ייחודי כמו נקניקיות איריות אמיתיות ופיש אנד צ'יפס מבצק בירה. עם זאת, להבדיל מברים אירים, יש במקום אווירה בוגרת יחסית והמקום מאופיין במוזיקה נוסטלגית – מוזיקת שנות ה-80, רוק קלאסי ועוד. במהלך הקיץ יש במקום גם הופעות חיות.

 

מה צפוי להיות בחגיגות יום ההולדת? לדברי יעל שוורצמן, שותפתו של הבעלים, רן דור חי ומנהלת המקום, ביום חמישי (היום) תהיה להקת תקליטים בהופעה חיה עם קאברים של רוק ישראלי ומסיבת שנות ה-80 עם די ג'יי יובל פרץ. ביום שישי מסיבת שנות ה-80 עם די ג'יי יובל פרץ. במוצאי שבת ב-21:30 תתקיים הופעה של מוש בן ארי עם מיטב להיטיו. ההופעה תתקיים על הבמה החיצונית ובמהלכה יחולקו צ'ייסרים, עוגת יום הולדת ועוד המון הפתעות לחוגגים.

"אוסקר וויילד זה מותג בפתח תקוה", אומרת שוורצמן. "יש לנו קהל קבוע, שחלקם מגיעים כל יום, אנחנו מכירים אותם והם כמו משפחה בשבילנו. בקורונה היה קשה, אבל לשמחתנו זה מאחורינו. אנחנו לא רואים זאת כמובן מאליו ושמחים על הקהל הנאמן שלנו שבזכותו אנחנו כאן. שמענו שסגרו את הברולו, שהיה כאן עוד לפנינו, והיה לנו עצוב. אבל אנחנו כאן ונשארים כאן. בקרוב אנחנו גם מתכוונים לפתוח ממול בר קוקטיילים, כך שבהחלט יש לנו גם הרבה תכניות לעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר