DJ (מאגר Shutterstock)
DJ (מאגר Shutterstock)

מחפשים אחר די ג'יי במרכז הארץ? הכירו את אלה שהפכו למותגים

המוזיקה הפכה לאחד הדברים החשובים ביותר באירועים, הרבה בזכות היצירתיות של הדי ג'י ליד רחבת הריקודים. יצאנו להכיר את הדיג'יים שיהפכו את החתונה שלכם לאירוע שלא ישכח

פורסם בתאריך: 1.8.18 12:36

D.J תומר ורד – Freemusic djs

לתקליטנים המובילים בעולם, יש יכולת פנומנאלית לרתום את העבר והווה ליצירה חדשה, ותוך כדי תיקלוט לחשוף עוד ועוד אוצרות מוזיקליים שיחברו את כל הקהל.
תומר ורד הוא בעל אותן יכולות מדהימות. הוא יוצר תחושה של כיף אמיתי על רחבת הריקודים ומלכד את הקהל עם מוזיקה מגוונת וסוחפת שפוגעת בול!

הכירו את האמן שמאחורי עמדת ה- D.J:

תומר ורד הוא אחד התקליטנים העסוקים ביותר בישראל בתחום האירועים הפרטיים, עם הישג חסר תקדים של מעל 850 דירוגים מושלמים באתרי חוות הדעת לחתונות. הוא צבר לעצמו שם בזירת האירועים הישראלית עם מוזיקה בהתאמה אישית מכל העולמות והסגנונות ועם הזמן התכבד בקהל מעריצים משלו.
מההתחלה, מוזיקת הריקודים הייתה חלק בלתי נפרד מחייו של ורד שהחל לתקלט בהיותו ילד בן 12. בגיל 13 כבר בילה עם שני חבריו בחנויות תקליטים בלונדון ובגיל 16.5 זכה באליפות ישראל באומנות המיקסים וטס שוב ללונדון אבל הפעם כדי לייצג את ישראל באליפות העולם. כיום תומר מחזיק בוותק יוצא דופן של 33 שנות תיקלוט. 33 שנים של מוזיקה כדרך חיים.

תומר ורד

אם תשאלו אותו ״לאיזה מוזיקה הוא הכי מתחבר״ הוא קצת יתקשה לענות, כיוון שהטעם שלו מגוון מאוד.

לדבריו הוא משמש כ-"רדאר ללא פילטרים" לכל סוגי המוזיקה האפשריים ובתיקלוט שלו זה מורגש. תומר מחבר באופן טבעי מזרח עם מערב, חדש עם ישן. מיינסטרים עם אלטרנטיבי. תיקלוט יוצא דופן, בלי חוקים או הגבלות כשהקו המנחה היחידי שלו הוא מה הכי נכון ומגניב לקהל. ״מטבעי אני אדם שוחר שלום ואוהב לראות אנשים מאוחדים ושמחים ומוזיקה זה אחלה אמצעי כדי לעשות זאת!״ אומר תומר.

עם היקף פעילות של בין 100-150 חתונות בשנה, כשמאחוריו 2000 חתונות שבהן הוזמן לתקלט, לדברי ורד: "חתונות הן לגמרי המגרש הביתי שלי" מה שאומר שגם אם נתקעתם בלי די ג׳יי ותעירו אותו לתקלט באמצע הלילה כשהוא על שעתיים שעות שינה, עדיין הוא ייתן בראש לכולם! ״אני חי מוזיקה, משוגע על מוזיקה ומאוד אוהב אנשים, אז זה בא לי מאוד טבעי ובלי מאמץ״, מוסיף תומר.

תפישת הלקוח של תומר היא חברית ובגובה העיניים. "הלקוחות שלי יודעים שהם יכולים לפנות אלי מתי שהם רוצים ושאני לעולם לא עסוק מידי עבורם. מצד אחד אעמיד לרשותם את כל הניסיון שצברתי ומצד שני אני אשמח ללמוד מהם מה עושה להם טוב ואיך הם רואים את אירוע שלהם". ורד מציין, ומוסיף: "אני רק כלי עזר עבורם בכדי לממש את השאיפות שלהם ולהותיר אצלם זיכרון מתוק מתוק שילווה אותם כל ימי חייהם".

קישור לפייסבוק
קישור לאתר
טלפון: 054-2288433


 

D.J אלון הלפרין

מה הופך D.J למנצח? שילוב של אינטליגנציה והבנת הקהל, תזמון, ניסיון וידע עשיר בעולמות מוזיקליים נרחבים ושונים ושימוש מקצועי בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לרתום את הטכניקה לחזית

הכירו את D.J אלון הלפרין, אחר מהתקליטנים המובילים בישראל, שבאמצעות כישוריו וניסיונו הרבה מצליח להוביל את הקהל שלו למסע בין סגנונות מוזיקליים שונים תוך אווירה של זרימה מתמדת. מבחינתו, המוזיקה היא דרך חיים והוא מקפיד על איכות גבוהה ושדרוג עצמי בכל עת.
כשדי ג'י אלון הלפרין היה בן 9, היה לו חלום: "חלמתי שסבא שלי, שהיה נגר במקצועו, יבנה לי מריץ אורות (אורגן אורות), וכך היה. הייתי 'מפלח' כסף מארנקו של אבי על מנת לרכוש ציוד נוסף. המוסיקה בערה בי מאז ומתמיד. היא היוותה מקלט אליו תמיד יכולתי לברוח ולהירגע. שם, במוסיקה, מצאתי את הרוגע הכמעט יחיד שלי. כיום מבחינתי יום בלי יצירה מוסיקלית איננו יום כך שכל מה שאני עושה קשור לזה".
לאחר שהלפרין אסף לעצמו את הציוד הראשוני הוא התחיל להריץ מסיבות כיתה במקלטים ומתנסים בשכונה. אלו סללו את דרכו להצלחה הראשונה הגדולה בדוגית (המסיבות הראשונות בהן הופיע מול 3000 איש בערבי שישי). "הובלתי את הליין של הדוגית במשך שלוש שנים ולאחריו התגלגלתי לעבוד עם NEXT ורבים וטובים אחרים". אומר הלפרין.
"רבים וטובים סייעו לי במהלך השנים. ספק אם אוכל להוקיר תודה לכולם עכשיו. אבל אחד המרכזיים ביניהם הוא רוני סוכליצקי, הבעלים של ליין ה NEXT, איתו עברתי המון ובעזרתו נפתחו עוד המון דלתות נוספות אחר כך. חשוב לציין שב-NEXT היתה לי זכות גדולה לארח את טובי הדיג'יים מכל העולם, וביניהם MARCUS SCHULTZ, ARMIN VAN BUREN ו- FERRY CORSTEN". הלפרין מציין.
חברת אוקטופוס
"כיום, שותפי לדרך הוא דותן שרון, איתו הקמתי לפני 9 שנים את חברת אוקטופוס, אחת המובילות היום בתחום המוסיקה לאירועים".

אלון הלפרין

אלון הלפרין

מה אתה הכי אוהב בתחום?

"היכולת של הדי ג'יי לגרום לאנשים לשכוח מהכל (ולו רק לערב אחד) היא ברכה אמיתית. הייתי אומר שאני פחות אוהב חוסר פרגון שיש בתחום, ויש בהחלט".

באילו אירועים אתה מתמקד בעיקר היום?
"היום אני בעיקר מכוון לתחום החתונות. היצירה וההכנה של הפלטפורמה לאירוע עצמו זה עולם ומלואו ומקדיש לזה את כל הזמן הפנוי שלי. חשוב לציין כי שיעורי בית זה חלק לא פחות חשוב מהביצוע של האירוע עצמו ואני מוצא את עצמי משקיע יותר שעות באולפן לפני האירוע, מאשר באירוע עצמו".

כיצד אתה מייחד את עצמך ממתחרים בתחום?
"הדגש אצלי הוא הטכניקה. אחד הדברים החשובים שאני מביא איתי זה היצירתיות ובכל מקום אני משתדל להוסיף ייחודיות ולהבליט את האירוע ולעשות אותו שונה. רק מתוך השוני אפשר להתבלט בתחום וליצור אינדיבידואליות, דווקא כיוון שכמעט כולם נשמעים אותו הדבר וזה האתגר האמיתי. מדובר בעבודה קשה ואינטנסיבית – לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא כל הזמן משהו חדש וייחודי למוזיקה ואת זה אני עושה מהרגע שאני מתעורר בבוקר ועד שאני הולך לישון".

קישור לפייסבוק

טלפון: 052-2549879


D.J אלמוג בר

כשבוחרים נותן שירות עבור החתונה, אנחנו רוצים להרגיש רגועים בידיעה שהכל מתנהל כשורה, וכשזה מגיע לבחירת די ג'יי במרכז, נעדיף לקחת מישהו מנוסה, שעבר כבר אלפי חתונות. די ג'יי טוב יודע להרים את הקהל ולגרום אפילו לסבתא לכבוש את רחבת הריקודים, אבל המוזיקה היא לא הדבר היחיד שצריך לדאוג לו וכאן נכנס ערכו האמיתי של האדם שאחראי לפסקול של הערב.

די ג'יי אלמוג בר. צילום: ליאור שי

די ג'יי אלמוג בר. צילום: ליאור שי

די ג'יי אלמוג בר פועל בתחום כבר 20 שנה, בהן ניגן בלמעלה מ-1800 חתונות, וראה אינספור כניסות מרגשות לחופה ודמעות של אושר. בתור די ג'יי במרכז שנכח בכל כך הרבה אירועים, פיתח אלמוג את היכולת לחוש את הקהל ולדעת כיצד להתאים את המוזיקה לכל שלב בערב, ולזרימה הטבעית של האורחים. יחד עם זאת קיבל עם השנים הבנה בנוגע לתמונה הגדולה של האירוע, ובמשך השנים הרחיב את מסגרת תפקידו למעין יועץ חתונות. כך הוא דואג מעבר למוזיקה גם להנחות את הזוג כיצד להתנהג ואיך לחלק את זמנם בחתונה, איזה בגדים ללבוש, איך להתעסק עם הכסף ואפילו איך לשבור את הכוס.

כמי שתיקלט בפסטיבלים בינלאומיים, ערך תוכנית קבועה ב 100FM ואפילו נבחר לנגן ביום הולדתו ה-50 של שלמה ארצי, נראה כי התשוקה של אלמוג לשמח זוגות ביום חתונתם רק גברה עם השנים. כל אירוע אליו הוא מגיע, מקבל את מלוא תשומת הלב, ונעטף במנגנוני גיבוי, שמבטיחים שהזוג המתרגש יוכל להנות מדאגה אחת פחות. בשביל להבטיח שהכל ילך כשורה, מגיע אלמוג שעתיים לפני תחילת האירוע, מביא עימו ציוד כפול, ואפילו מגיע עם די ג'יי נוסף – על כל מקרה שלא יקרה.

בתור אחד שעבר כבר אינספור חתונות, דואג אלמוג לקחת פיקוד על החתונה ולעזור לזוג בכל מה שהם צריכים. "הדבר החשוב ביותר עבורי הוא שהזוג יהיה רגוע לקראת החתונה, לכן, אני תמיד זמין עבורם 24/7 לכל התייעצות, גם אם היא לא קשורה לתפקידי כדיג'יי", מספר בר. "הסיפוק הכי גדול שלי מגיע בדרך כלל אחרי כמה ימים, כשהזוג מתקשר לספר לי איך היה לו, ודואג לציין שלכולם כאבו הרגליים ביום שאחרי החתונה, פשוט כי הם לא עזבו את הרחבה".

הבנה של הניואנסים שהופכים כל אירוע לערב מהאגדות, הוא חוש שמתפתח עם השנים אחרי מאות אירועים. הסגנון המוזיקלי שבעיניי רבים הוא הכל, מתגלה במהלך הערב כפרט חשוב, אך לא פחות חשוב מהיכולת לבנות ציפייה ולהציף את הקהל ברגשות ובאנרגיות בכל רגע אפשרי.

אם הטבעת כבר נשלפה, ואתם מחפשים די ג'יי במרכז שיעזור לכם לארגן את החתונה, גם מעבר לענייני המוזיקה, תוכלו להתקשר לאלמוג שישמח לעמוד לרשותכם.

אלמוג: 052-5388833

לינק לאתר
לינק לדף הפייסבוק

לינק לעמוד המלצות באתר מתחתנים

בא להרים כל אירוע. צילום: יניב באיו

בא להרים כל אירוע. צילום: יניב באיו


DJ FIX MIX – לשמור על ראש פתוח

כל אמן צריך לשאול את עצמו מה הוא מביא למקצוע שלו, שאף אדם אחר לא הביא עדיין. במילים אחרות, השאלה המרכזית היא: איך אני עושה דברים אחרת? לא משנה באיזה ענף אמנותי מדובר, התהייה הזו צריכה לשבת בראשו של האמן לא רק בתחילת דרכו, אלא גם לכל אורכה.
ישראל התברכה באינספור אנשים מוכשרים. אולם, אין כישרון מעיד על הצלחתו של האמן. מלבד עבודה קשה, התמדה ומוטיבציה, בכל אמן צריכה לבעור השאיפה לחדשנות. זהו הנתיב היחיד שמוביל לקריירה מצליחה ומשגשגת ויהפוך את האמן למקור השראה עבור הדור הבא של האמנים בישראל.

דיג'יי FIX MIX, או בשמו האמיתי יניב פודלובני מספר: "צריך לשמור תמיד על ראש פתוח בכל הנוגע להשפעות מוזיקליות. גם אם הצליל לא נשמע לו טוב תחילה, אני מקפיד להיות תמיד עם אוזניים פתוחות ונפש חפצה. זה מה שממלא באופן עקיף את לו"ז העבודה שלי".

יניב פודלובני הוא בוגר מכללת BPM הידועה, אשר נתנה לו את הבסיס ההתחלתי לקריירה מוזיקלית. מאז תום לימודיו, ממשיך יניב ליצור ולבנות מיקסים במרץ, במטרה להתפתח לרמה הגבוהה ביותר. יתרה מזאת, יניב שאב השראה ממגוון עצום של מוזיקאים והוא רוחש להם כבוד רב עד עצם היום הזה.

צילום: Shoam yetzhak

צילום: Shoam yetzhak

ראש פתוח איננו בא לידי ביטוי רק בפתיחות לסגנונות מוזיקליים שונים ומגוונים, אלא גם ברצון להופיע כמה שאפשר. "אני מתקלט במגוון רחב של אירועים, כגון: מועדונים, מסיבות, בר מצוות, חתונות, ימי הולדת וכדו'. העיקר הוא לתרגל את המיומנויות ככל שניתן".

יניב מאמין כי הדיג'יי הוא רק בורג קטן באירוע שמטרתו העיקרית היא לספק SHOW גדול מהחיים. כלל היבטי החגיגה צריכים להתקשר בסופו של יום אחד לשני, על מנת שכל חושיהם של האורחים יפעלו יחדיו בהרמוניה. לכן, יניב מנהל חברת הפקות ומעניק לאורחיו לא רק מוזיקה משובחת אלא גם שלל אביזרים ואמצעים טכנולוגיים שיקפיצו את האירוע. כך, כל לקוח יכול ליהנות מקשת רחבה של שירותים בתחום האירועים.
יניב פועל בכל רחבי הארץ, בדגש על איזור המרכז. מזה 7 שנים, הוא מעניק לאורחיו מוזיקה משובחת הנעה בין שירי מיינסטרים, טראנס, היפ הופ ועוד. כל פלייליסט מותאם לאירוע הרלוונטי, כמו גם כלל היבטי האירוע בהנחה והם מופקדים בידיה של חברות ההפקות שבבעלותו. אז לכל אירוע ולכל צורך, תדעו שיניב ישמח לשמח אתכם.

DJ FIX MIX
טלפון: 050-7626516
קישור לפרופיל ב"סאונד-קלאוד"
קישור לאינסטגרם
קישור לעמוד היוטיוב
קישור לפייסבוק

צילום: Nave aviani

צילום: Nave aviani


D.J אביב חורש

חתונה היא אירוע מרכזי של פעם בחיים ולמוזיקה יש חלק דומיננטי באירוע, ביצירת האווירה המרגשת ובהשתתפות האקטיבית של החוגגים. ולכן, בחירת ה- D.J הנכון, המקצועי והמיומן שיוביל את האירוע היא בעלת חשיבות רבה.

D.J אביב חורש (Funky Fish) הוא אחד המובילים בתחום האירועים והחתונות.
אביב (29) החל את דרכו כדי ג'יי בתחילת שנות ה- 2000 כבר שהיה נער בן 13 החל להתאמן בביתו על תקלוט וסגנונות מוזיקה שונים, ולאחר שנה החל לתקלט במסיבות ואירועים.
כיום הנישה המרכזית של אביב היא עולם החתונות ואירועי הפקה. עם רזומה מכובד של תקלוט במאות אירועים וחתונות וביניהם חתונתם של דנית ואליאב מבית האח הגדול, דושי ואנחל בונני, מאי ועידן ורד, מסיבת יום ההולדת של ניקול ריידמן ועוד. מלבד זה, הוא מתקלט בהשקות יוקרתיות, מועדונים ומסיבות. לדבריו: "מציאת האיזון העדין בין ההעדפות המוזיקליות של הזוגות/ לקוחות לבין אלה של קהל האורחים – הוא המתכון המדויק לאירוע מושלם".
בחתונות, אביב מדגיש כי הוא גמיש מבחינה מוזיקלית ושולט במגוון רחב של סגנונות. הוא מקפיד להיות מדויק וקשוב לקהל בכל רגע נתון באירוע ומציין "להיות די ג'יי בחתונות זה הרבה מעבר לניגון מוזיקה".
"אחד הדברים הכי חשובים בעיניי אצל די ג'יי טוב הוא לדעת לנגן את השיר הנכון בזמן הנכון". "תמיד להרגיש את הקהל ברחבה, הרגע בו סגנון מוזיקלי מסוים מתחיל לאבד אנרגיה והגיע הזמן לעבור לאחר, ולחזור אליו שוב בהמשך". הוא מציין.

אביב חורש

"האתגר בחתונות הוא למצוא את האיזון והמכנה המוזיקלי המשותף בין העדפות וציפיות הזוג לבין קהל האורחים שלהם, כיוון שרוב החתונות בנויות מקהל של מאות אנשים שונים. לכן, חשוב להרגיש כל הזמן את האירוע בלייב". אומר אביב. "חתונה היא כמו פאזל וצריך לדעת להרכיבו נכון. אין סיבה שכל החתונות ישמעו אותו הדבר וצריך לזהות אם יש קהל שפתוח לסגנונות שונים ולשלב בהתאם. יש ללמוד את החתונה מראש ותוך כדי האירוע, כי לכל חתונה יש את הסגנון שלה". למשל, עבור קהל מסוים עדיף להשמיע שיר בגרסתו המקורית ולאחר בגרסת רמיקס, קהל מסוים מתחבר למוזיקה אלקטרונית ואחר מעדיף סגנונות אחרים".

לפני כל אירוע, מקיים אביב עם הזוג המתחתן שתי פגישות. פגישה ראשונה היא פגישת היכרות בה הוא משוחח עם הזוג על מבנה האירוע, ציפיות, מוזיקה ועוד. בפגישה השנייה מתייחסים לבקשות מוזיקליות ספציפיות, בחירת שירים ופרטים טכניים. "אני עוזר ומייעץ לזוגות שלי כמעט על כל פרט בחתונה, כדי גיי אתה חייב לשלוט בכל מה שקשור לאירוע, כל החלטה יכולה להשפיע על איך האירוע יהיה ולא רק במוזיקה".
"הזוגות שבוחרים בי כדי ג'יי תמיד במקום הראשון ובעדיפות עליונה, לפני האירוע וגם בשטח." "מבחינתי המקצוענות, הדיוק, החוויה והשירות הם מעל לכל. עם כל הזוגות שלי התפתח ונשמר חיבור אישי עד היום".

קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק
טלפון: 054-5965344


D.J פיני דקל

הכירו את אחד השמות המובילים בסצנת המוזיקה "פיני עד הבוקר". אחרי שכבש את במות האירועים במה אחר במה, צבר לעצמו שם ומוניטין בחתונות. D.J פיני דקל עוצר רק לרגע אחד, כדי להעניק לנו ראיון בלתי נשכח.

פיני דקל הוא שם בלתי נשכח בעולם המוזיקה. קריירת ה-DJ המפוארת והאישית שלו מוכרת היטב בעולם האירועים והחתונות, ולכינוי "פיני עד הבוקר" הוא זכה מבעלי אולמות אירועים בעלי עיניים טרוטות שהבינו שהוא כאן כדי להישאר, וחתונות שהוא מוביל נמשכות עד אור הבוקר.
דקל פועל בתחום מזה 25 שנה. את קריירת המוזיקה שלו התחיל כמוזיקאי בעצמו, בוגר ביה"ס רימון למוזיקה ונגן פסנתר איכותי, אשר הופיע בעשרות קבלות פנים ואירועים ונתבקש ע"י הקהל עצמו לתקלט במסיבותיהם. מהרגע שעשה הסבה לתחום התקליטנות, הוא לא ידע שובע. המוזיקה מבחינתו היא דרך חיים, היא הדם הזורם בעורקיו ובהחלט רואים (או יותר נכון… שומעים) את זה.
המוטו של דקל היא מקצועיות ושירות. לחתונה שלכם הוא יגיע מוכן, מעודכן בכל תקליט וסינגל שרואה אור בארץ ע"י קשר ישיר עם חברות התקליטים. הוא עוקב בדריכות אחר המצעדים המובילים בעולם במטרה לתפוס להיטים חדשים עוד בטרם הגיעו ארצה. ולזוגות המתחתנים הוא מבטיח: "חשוב לי שהמסיבה שלכם תהיה בדיוק איך שדמיינתם. שיר שדרשתם שלא יושמע מכל סיבה שהיא לא ינוגן באירוע, גם אם הבוס המעיק שלכם מהעבודה יציק לי כל הערב..".

פיני דקל

עוד דקל אומר: "מניסיוני הרב למדתי כי חשוב לדעת לקרוא את הקהל ולהפעיל אותו נכון במהלך האירוע, וכאן חשוב לי לציין שהתחלתי את דרכי כדי ג'יי באירועים ולא במועדונים. אם אתם תוהים למה זה אמור לעניין אתכם, דעו שההבדל גדול. אדם מגיע למועדון במטרה לרקוד וליהנות, ואילו בחתונות ובאירועים רוב האורחים מגיעים במטרה לשמוח בשמחתכם, ו…לאכול. הריקודים נמצאים בליבם של מיעוט קטן של האורחים והתפקיד שלי כדי ג'יי היא להעביר אותם מהשולחנות לרחבה, בעזרת המוסיקה הנכונה (ובלי אף מילה במיקרופון)".
דקל הוא מסוג הדי.ג'יים האלו שחיים את האירוע. הזוג החוגג הוא במקום הראשון מבחינתו והוא יעשה הכל כדי לייצר עבורם חוויה בלתי נשכחת שתיזכר לאורך שנים. אומנות ה-DJ לדבריו, היא השילוב האידאלי בין החדש והמתוחכם לבין הקלאסיקה הנצחית והנוסטלגית ואת זה אתם תראו בשטח.

קישור לאתר

טלפון: 050-5213550

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר