נתיב צימט
נתיב צימט

הכירו את בר 'משתה': "גילינו שאנשים אוהבים לצאת בעיר הזו גם מאוחר"

ברוכים הבאים למשתה, בר חדש וצעיר בעיר, שהקימו ארבעה שותפים ברוב ערבי השבוע האווירה יותר אינטימית, פרט לערב אחד של בלאגן

פורסם בתאריך: 17.5.19 09:49

קצת על עצמנו: "אנחנו ארבעה שותפים בעסק – "משתה", בר חדש בנוף הפתח תקוואי, ברחוב לשם 7 בפתח תקוה. אני נתיב צימט, אחראי על האלכוהול והאורחים ודואג שיהיה להם טוב ושמח. רן אלקובי הוא גם הבעלים של "הבוקריה" ומנהל העסק. בועז טל הוא איש איש המספרים שלנו ואוהב לעבוד ביום. ורן גפן אחראי על העובדים ומנהל המקום בפועל".

איך החיים כשעובדים בלילה: "זה לא כזה לילה כי אנחנו פתוחים עד שתיים בלילה, אבל אני כתל אביבי גיליתי שאנשים אוהבים לצאת בעיר הזו, גם מאוחר עם החבר'ה או אחרי שמוצאים בייבי סיטר לילדים – ואנחנו נותנים את המענה הזה, לכל מי שמחפש מקום טוב לאיזה דרינק ומשהו לאכול, כי אצלנו יש מטבח פתוח ומה לשתות ולא בהכרח בשמונה או תשע בערב".

קצת על הבר: "משתה הוא בר-מסעדה שקיים חמישה חודשים ואנחנו בעצם מציעים ללקוחות שלנו מקום קצת אחר עם אווירה קצת יותר מודרנית, מקום שמביא חוויה קצת רלוונטית, מקום שאפשר לשבת בו עם החבר'ה, עם תפריט אוכל ויין מוקפד ואלגנטי, עם חלק מהמנות שהן ללא גלוטן, צמחוניות וטבעוניות לצד מנות מוכרות עם תפריט אלכוהול עשיר. אנחנו מגישים קוקטיילים מיוחדים ופוטוגניים, ממש מגניבים עם עיצוב וטעם מיוחד. כל מה שקשור למענה של אוכל אנחנו הכתובת והכי טובים שיש כי כולנו מגיעים מהתחום הזה. יש אצלנו הכל מהכל. גם ההמבורגר שלנו לא המבורגר רגיל אלא אחד שמוגש בצורה ייחודית בתוך לחמניית חלה. הכל מוקפד, מגניב, כי אנחנו מנסים לקרוץ לאנשים בדרך קצת אחרת, לכולם!. אנחנו פונים לכל הגילאים".

רקע בתחום: "אני בן 41 וחי הרבה שנים את התחום כולל עבודה במסעדת מסה כסומלייה (אוצר יין). עבדתי לפני כן במלא מסעדות כאיש אירוח ויין עד שהגעתי למסה שהיא מאוד מוכרת. וזה מה שאני עושה גם פה במשתה".

המשקה שלנו: "בעיקר יין טוב, של קסטל טוב או שבליטו, בקיצור כוס יין טובה. יש לנו יינות חוץ כשרים ואנחנו אוהבים לשבת ביחד עם איזה כוס של יקב קסטל שתמיד באה טוב".

הכי מיוחד בבר: "הכל! השילוב המיוחד של האוכל, העיצוב, התפריט, האלכוהול וגם האווירה. פשוט לבוא ולהרגיש את החוויה הטובה של המקום".

הכי קשה: "אין משהו שהוא קשה. בתור בעל בר אתה כל הזמן עובד ורוצה שיהיה ללקוחות שלך טוב ולדאוג שיהיה טוב לאנשים שבאים למקום שלך כל הזמן. אתה כל הזמן סביב זה. זה הרבה עבודה!".

הכי כיף: "כשאנשים באים ומחמיאים לך ואומרים שהיה להם כיף, אז כיף גם לך. הם בילו ונהנו אחרי שהם לקחו בייבי סיטר, התארגנו ויצאו וגם משלמים ממיטב כספם וחשוב שייהנו. אנשים באו במיוחד למקום שלך וחשוב שייצאו מרוצים".

הליין הכי מצליח: "אין לנו ליין כי כל ערב מוצלח אצלנו, אבל חמישי אצלנו זה בלאגנים עם די.ג'יי ושמח ולכן אנחנו ממליצים ללקוחות לבוא באמצע השבוע כי ככה אנחנו יכולים להתייחס לכולם והם גם נהנים מאווירה יותר אינטימית".

אם לא חיי לילה: "אם לא הייתי בחיי הלילה אני בטח הייתי מטייל בעולם. אני עושה את זה כל החיים … חי את חיי הלילה…".

טיפ לצעירים ששותים: "תטעמו לפני שאתם שותים ותתמסרו לאנשי הצוות, הם מבינים ויודעים מה הם עושים".

טיפ לבעל בר מתחיל: "הלקוחות הם מעל להכל, ולבחור שותפים טובים".

 

קוקטייל השבוע: פיינאפל אקספרס

מדור פאבים- פיינאפל אקספרס

פיינאפל אקספרס של בר משתה

המרכיבים:
45 מ"ל טקילה לבנה
45 מ"ל מיץ אננס
15 מ"ל לימון + 15 מ"ל סוכר לערבב ביחד
טיפות של ביטר אנגסטורה
אופן ההכנה:
מוזגים לשייקר את כל המרכיבים ומוזגים לכוס גבוהה מלאה בקרח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר