הברולו, צילום מהפייסבק
הברולו, צילום מהפייסבק

"היה כיף וזה נגמר": יניב אוברקוביץ סגר את הברולו, רבים הופתעו

הברולו היה אחד הברים הראשונים בעיר ונפתח ב-2006. רק עכשיו התחלנו להתאושש מנזקי הקורונה", אמר בעל בר אחר בעיר, "אני מאמין שיהיה בסדר, ומי שיודע לתת גוד טיים יבואו אליו"

פורסם בתאריך: 22.6.23 08:43

סופו של עידן. בלייני העיר הופתעו השבוע לגלות כי בר היין והמסעדה ברולו, מבין הברים הראשונים שנפתחו בעיר, סגר את שעריו לצמיתות. כמה מבין הבליינים ניהלו על כך שיח ברשתות החברתיות ובהתחלה עוד חשבו שאולי מדובר בסגירה זמנית לרגל שיפוצים. כשהתברר שבעלי המקום, יניב אוברקוביץ, החליט על סגירה סופית, לא נותר לכולם אלא להביע אכזבה.

ברולו, שנקרא על שם Barolo, אזור גידול היינות המשובח באיטליה, נפתח על ידי אוברקוביץ במאי 2006 במתחם השחם והיה אחד מבין הברים הראשונים של העיר, בוודאי מאלה שהיו פתוחים גם בשישי-שבת. המקום בלט בזכות העיצוב הייחודי שלו שכלל קיר יינות מרהיב ועצום בגודלו עם בר משקאות שמתנוסס מהתקרה. בנוסף, גם המסעדה במקום נחשבה לאיכותית ומגוונת. התפריט של המקום הציע מתפריט נשנושים המאפיין ברים כמו טאפסים שונים, ועד מנות בנוסח איטלקי ומנות בשר ושרימפס.

כאמור, ברשתות החברתיות ניתן היה לראות תגובות של אכזבה והפתעה למשמע הידיעה על סגירת ברולו. על הודעת הסגירה כתב אחד המגיבים: "פתח תקוה בלי הברולו?", ואחר אמר שאל וגם ענה: "למה?! כי יקר להחזיק עסק פה".

גם בעלי ברים ופאבים אחרים בעיר קיבלו בצער את הסגירה של ברולו. "זה באמת מצער לשמוע על כך", אמר אחד מהם. "תמיד מצער לשמוע על עסק שנסגר, ובמיוחד כשמדובר בעסק מוכר, מקום שהוא כבר מוסד, כמו ברולו".

אתה חושב שאפשר לראות בכך תמרור אזהרה למקומות בילוי אחרים?
"אני לא חושב שצריך להקיש ממקום אחד לכל האחרים. קודם כל, אני לא יודע למה יניב החליט לסגור ואני לא בטוח שזה בהכרח משיקולים כלכליים, אולי יש לו סיבות אחרות. שנית, נכון שלא קל לנהל עסקים, במיוחד עסקי בילוי, אבל יש בעיר הזו עסקים שעובדים יפה ואחרים שעובדים פחות יפה, וכל אחד בפני עצמו. רק עכשיו התחלנו להתאושש מהנזקים של הקורונה, אבל אני מאמין שיהיה בסדר, ומי שיודע לתת גוד טיים לאנשים שמגיעים, הם יבואו אליו והוא ימשיך להחזיק את העסק שלו אם הוא רק ירצה בכך. כמובן שצריך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ולא להיות שאנן".

בעלי ברולו אוברקוביץ אמר השבוע למלאבס: "זו הייתה תקופה יפה, היה כיף וזה נגמר. מעבר לכך אני לא מעוניין להתייחס".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר