נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com
נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

חשד למעשה מגונה של מורה בפני תלמידה בבי"ס מוכר באיזור, נבדקות תלונות נוספות

על פי החשד המעשה בוצע במהלך שיעור פרטי. סגן יו"ר הנהגת ההורים הארצית: "קיימנו עם גורמי הפיקוח שיח על ההסתייגויות בנוגע להתנהלות הנהלת ביה"ס מול התלמידים והוריהם"

פורסם בתאריך: 17.12.21 08:35

בית ספר מפורסם באזור השרון עומד במרכזה של סערה, בעקבות תלונה שהוגשה המשטרה כנגד מורה שביצע לכאורה מעשה מגונה מול תלמידה, זאת במסגרת שיעור פרטי. בהמשך לתלונה, נודע כי עוד תלמידות התלוננו על הטרדות מיניות מצד מורה נוסף אחד לפחות. המשטרה פתחה בחקירה.
בסביבתו של המורה קיבלו את הדברים בהלם. "יש בינינו היכרות של שנים, אני מתקשה להאמין. אם זה יתברר כנכון או לא נכון? שהמשטרה תחקור", אמר אחד ממקורביו. בד בבד, גורמים המעורים בנושא ביקרו את התנהלות בית הספר בנושא ואמרו: "לא הופעלו חשיבה ושיקול דעת מספיקים באופן שהפרשה מתנהלת". עורך דינו של המורה טוען, כי מרשו שולל את המעשים המיוחסים לו. במשרד החינוך אמרו, כי למען שלומם ומוגנותם של התלמידים, נערכה בינם לבין המורה הפרדה וכי הנושא הועבר לחקירת המשטרה.

איתי קפלינסקי, סגן ומ"מ יו"ר הנהגת ההורים הארצית, אמר: "מאחר והנושא נחקר על ידי הגורמים המוסמכים, איננו יכולים להתייחס לגופו של עניין. בה בעת, בעקבות פנייה מצד הורים בבית הספר האמור, קיימנו עם גורמי הפיקוח הרלוונטיים במשרד החינוך, שיח שעסק בהסתייגויות מצדנו ומצד הורי בית הספר, בנוגע להתנהלות הנהלת בית הספר מול קהילת התלמידים והוריהם בעת משבר וגם בעת שגרה. סיכמנו לשתף פעולה ככל שיידרש עם כל גורם על מנת לסייע בדבר״.

 

עו"ד עומר בללי שמייצג את המורה החשוד, אמר: "מדובר במורה ערכי שעזב קריירה מצליחה בעולם העסקי כדי להיות מורה ולחנך ילדים. הוא שולל את הדברים בתוקף ולא דבק בו שום רבב או מוסרי או פלילי".

ממשרד החינוך נמסר: "הבטחת מוגנות התלמידים בתוך מוסדות החינוך מהווה עקרון יסוד, ולאור זאת המשרד נוקט בכל הפעולות הנדרשות כדי להבטיח שמירה על עקרון חשוב זה. במקרה הנדון, המשרד התייחס בכובד ראש לתלונות, ומיד עם קבלתן הן טופלו באופן מיידי. בתוך כך, כדי להבטיח את שלומם ומוגנותם של התלמידים, נערכה בינם לבין המורה הפרדה. הנושא הועבר לחקירת המשטרה והמשרד עומד עימם בקשר כדי ללוות את הנושא ולפעול בהמשך בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר