מעבדת הידרו בפתח תקוה, צילום משטרת ישראל
מעבדת הידרו בפתח תקוה, צילום משטרת ישראל

סמים בשווי 28 מיליון שקלים נתפסו בחניון בפתח תקוה

כתב אישום הוגש נגד ארבעה צעירים. במקום נתפסו גם 402 מנורות ושנאים, 84 מאווררים, 12 מזגנים, 7 בריכות מים וזה לא הכל

פורסם בתאריך: 23.10.22 08:23

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בני 21 – 32, תושבי חולון, אלעד וחדרה, בגין ייצור, הכנה והפקה של קנאביס במשקל של כ-330 ק"ג במעבדת הידרו. החריג בסיפור הזה הוא מיקום המעבדה, אשר הופעלה בחניון תת קרקעי בעיר, אותו שכר אחד הנאשמים לצורך כל.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין מור שרוני, עולה כי אחד מהנאשמים החליט להקים מעבדה לגידול קנאביס. לשם כך, הוא שכר חניון תת קרקעי באזור התעשייה בעיר אותו חילק לחדרים, וצייד אותו בכל הנדרש לגידול שתילי קנאביס. בין השאר, הוא צייד את המעבדה ב-402 מנורות ושנאים, 84 מאווררים, 17 מפוחים, 16 מאדים, 15 קולרים, 12 מזגנים, 7 בריכות מים וכמובן גם בעציצים ושתילי קנאביס. שלושת הנאשמים האחרים סייעו לנאשם הראשון בגידול והפקת הקנאביס.

 

אולם הנאשמים לא הסתפקו בעבירה על פקודת הסמים המסוכנים על ידי גידול וייצור הקנאביס, אלא גם החליטו לחסוך לעצמם עלויות משמעותיות הכרוכות בגידול הסמים, מכיוון שגידול קנאביס במעבדה צורך חשמל רב. לשם הפעלת המעבדה, נערכו שינויים במערכת החשמל כדי למנוע קריאה של צריכת החשמל ותשלום עבורו. בתחילת החודש, נתפסה המעבדה ובה כ-1,600 שתילים בשלבי גיזום וייבוש שונים במשקל כולל של כ-330 ק"ג ששוויים המוערך הוא כ-28 מיליון שקלים (בין 70 ל-100 שקלים לגרם), זאת, כאמור, תוך שימוש בחשמל ללא רשות או תשלום בשווי מוערך של כ-405 אלף שקלים.

כתב האישום מייחס לנאשם שיזם את הקמת המעבדה עבירות של ייצור, הכנה והפקה לפי פקודת הסמים המסוכנים ועבירת נטילת חשמל, ואף מבקש מבית המשפט להכריז עליו כסוחר סמים (דבר שיאפשר לחלט כסף ואת כל הציוד שנתפסו במעבדה). לשאר הנאשמים מיוחסת עבירת סיוע לייצור, הכנה והפקה.
בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד כל הנאשמים. בדיון המעצר, שוחרר אחד מהם למעצר בית מלא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר