נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com
נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

מזעזע: תושב העיר בן 21 וקטין אנסו באכזריות וביצעו מעשה סדום בבת 13.5

אירוע מזעזע: תושב העיר בן 21, יוסף אבוטבול, וקטין, אנסו באלימות קטינה בדירה בעיר, ואף תיעדו את המעשים והפיצו את הסרטונים

פורסם בתאריך: 24.11.22 08:05

בית המשפט המחוזי מרכז (השופטים טרסי, דרויאן ושיינרט) הרשיע בהתאם להודאתו את תושב פתח תקוה בן 21, יוסף אבוטבול, וקיבל את הודאתו של קטין כבן 16, זאת לאחר שאנסו וביצעו מעשה סדום בקטינה (13.5). בנוסף, השניים צילמו את המעשים והפיצו את הסרטונים.

במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, הגישה עו"ד ריקי גולדברג מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), כתב אישום מתוקן בו הודו הנאשמים, וממנו עולה כי בין הנאשמים לקטינה היכרות מוקדמת שמבוססת על מפגשים אקראיים בעיר פתח תקוה. בספטמבר 2020 החליטו הנאשמים לקיים יחסי מין עם הקטינה, מבלי שסיפרו לה על כך או שאלו להסכמתה. לכן, פנה הקטין לקטינה, ביקש ממנה להצטרף אליו, ויחד הם רכבו על אופניו החשמליים לביתו של הנאשם הבגיר. כשהגיעו, ביקש ממנה הנאשם אבוטבול להיכנס לחדר השינה שלו שבו שתי מיטות, ומהקטין ביקש להמתין בסלון. כשהיו הנאשם אבוטבול והקטינה בחדר, הכניס את ידו מתחת לחולצתה ונגע לה בחזה. בהמשך, ניסה להפשיט אותה, אבל הקטינה מנעה ממנו לעשות זאת, אמרה שהיא רוצה לחזור הביתה, ובתגובה השיב לה: "את לא חוזרת עד שאת נותנת לי".

בשלב זה, נכנס הקטין לחדר והפציר באבוטבול באומרו: "נו תשכיב אותה כבר", ובקטינה: "נו תתפשטי כבר". אבוטבול הוסיף ואמר לה: "נו יאללה. את לא תחזרי הביתה, *** לא יחזיר אותך". הקטינה, הבינה שחזרתה הביתה תלויה בכך שתעשה כרצונם, ולכן פשטה את בגדיה בנוכחות אבוטבול, והוא ביצע בה מעשה סדום ואינוס עד שהגיע לפורקן מיני. לאחר מכן, בעוד הקטינה ממהרת להתלבש, הזמין אבוטבול את הקטין להיכנס בחזרה לחדר, אז ביקשה ממנו הקטינה שיחזיר אותה לביתה, והוא השיב: "לא, מה איתי?". על אף שהקטינה ביקשה שיניחו לה ויחדלו ממעשיהם, לא עזרו תחנוניה. לכן, פשטה שוב את הבגדים, ולבקשת הקטין עלתה על אחת המיטות, כאשר אבוטבול במיטה השנייה שבחדר, מתעד את הקטינה והקטין בטלפון הנייד שלו בידיעת הקטין. בשלב זה, הקטין ניסה לבצע במתלוננת מעשה סדום, וכשניסתה להרחיק אותו ממנה, צעק עליה: "את רוצה שאני אכניס לך בכוח? …" והוסיף לאיים ולקלל אותה. בשלב מסוים הקטינה הבחינה בכך שאבוטבול מתעד את המעשים בטלפון הנייד שלו, וכשביקשה ממנו לחדול, הוא טען שהוא לא מצלם אותה. בהמשך, חרף התנגדותה, ביצע בה הקטין מעשה אינוס תוך שהוא מכה ומקלל אותה. במקביל, הבחינה כי אבוטבול עדיין מתעד את המעשים והפצירה בו למחוק את הסרטונים, אך הוא בתגובה ענה לה: "לא לצעוק, תסתמי". בשלב זה בעוד הקטין מבצע בה מעשה אינוס, ביצע בה אבוטבול מעשה סדום, והכל תוך שהוא מתעד את המעשים. במהלך המעשים המתוארים הפעילו הנאשמים אלימות כלפי הקטינה בכך שמשכו בשערותיה, היכו אותה ואחזו בידיה.

יום לאחר שביצעו את המעשים, שלח אבוטבול באפליקציית ווטסאפ, ללא הסכמת הקטינה, סרטונים אשר צילם במהלך האירוע. הסרטונים הופצו על ידי חברים בקבוצה בה שלח את הסרטונים לאחרים.

כזכור לפני מספר חודשים, במסגרת מו"מ שנוהל בין הצדדים, הושגה הסכמה להסדר טיעון, ובהתאם לדין, היה כפוף לכך שהמתלוננת תביע את עמדתה. לאור השגתה של המתלוננת בפני פרקליטת מחוז המרכז על פרטי ההסדר ולאחר שחומר הראיות נבחן פעם נוספת, ואף הושלמה חקירה, במסגרתה מסרה הקטינה הודעה נוספת במשטרה, ולאחר שניתן משקל רב לעובדה שהקטינה הביעה את רצונה להעיד בפני בית המשפט, החליטה פרקליטת המחוז לקבל את השגתה של המתלוננת והורתה על ביטול ההצעה להסדר הטיעון.

בתום דיונים ממושכים בפני בית המשפט המחוזי ותוך המשך ניהול משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, הסכימו הנאשמים להודות בכתב אישום מתוקן המייחס להם עבירות של אינוס ומעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, ללא הסכמתה החופשית. בנוסף, הודה י' בעבירה של הטרדה מינית בשל הפצת הסרטונים שתיעדו את מעשי האינוס ומעשי הסדום בקטינה. פרטי ההסדר הובאו גם הפעם בפני הקטינה והיא מסרה את הסכמתה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר