זירת פיצוץ האופנוע בפתח תקוה, צילום תיעוד מבצעי מדא
זירת פיצוץ האופנוע בפתח תקוה, צילום תיעוד מבצעי מדא

"שמעתי פיצוץ חזק ויצאתי לרחוב". שני פצועים בניסיון חיסול בפתח תקוה

אירוע פלילי קשה נוסף בפתח תקוה: שני צעירים נפצעו מפיצוץ אופנוע בשכונת שעריה. על פי דיווח ראשוני מדובר בניסיון חיסול. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

פורסם בתאריך: 25.12.22 22:09

ניסיון חיסול בפתח תקוה: שני צעירים כבני 25 נפצעו הערב כתוצאה מפיצוץ אופנוע בשכונת שעריה בפתח תקוה, בפינת הרחובות קיש ויבנאלי. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות האירוע. רוכב האופנוע נפצע באורח בינוני ואדם נוסף שהיה בסמוך אליו נפצע גם הוא. חוקרי הזיהוי הפלילי וחבלן בדרכם למקום.

ממד"א נמסר: בשעה 20:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אירוע אלימות ברחוב בריגדיר קיש פינת שמואל יבנאלי בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון שני גברים בשנות ה-20 לחייהם במצב בינוני וקל עם פציעות חודרות.

פראמדיק מד"א, דור צברי, סיפר: "הייתי בבית כששמעתי קול חזק של פיצוץ ומיד יצאתי לרחוב. ראיתי אופנוע עולה באש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות רסיסים וגבר עם פציעה חודרת בגופו. הענקתי לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קל. במרחק של כמה עשרות מטרים שכב פצוע נוסף כשהוא בהכרה עם פציעה חודרת בגופו. צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע במהירות למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

 

פראמדיק דור צברי, וחובש מד"א – הצלה פתח תקוה דידי ציפל, שטיפלו בנפגעים, סיפרו: "ברחוב איתרנו פצוע אחד שסבל מפציעות חודרות, הוא היה בהכרה ובמצב יציב הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א. בהמשך הרחוב בסמוך לאופנוע שעלה באש איתרנו פצוע נוסף, ככל הנראה מהפיצוץ, עם פציעות בגופו וגם הוא פונה במהירות להמשך טיפול בבית החולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר