סמים שנתפסו בדירה בפתח תקוה, דוברות המשטרה
סמים שנתפסו בדירה בפתח תקוה, דוברות המשטרה

החקירה שהחלה בתל אביב הובילה לפתח תקוה: נחשפה תחנת סמים בדירה בעיר

השוטרים תפסו בדירה בפתח תקוה עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם הידרו, מספר קילוגרמים של חמאת קנאביס, מאות סיגריות אלקטרוניות אשר מכילות על פי החשד נוזל קנאביס וכן סמים החשודים כקוקאין ודוסה

פורסם בתאריך: 4.1.23 13:21

המשטרה עצרה שלושה צעירים, תושבי המרכז, בחשד לסחר בסמים. בנוסף לסמים תפסה המשטרה את הרכב ששימש על פי החשד לביצוע עבירת הסחר. הדירה ששימשה להפצת הסמים, נחשפה בפתח תקוה.

תחנת לב תל אביב פתחה בשבוע שעבר בחקירה יזומה נגד תושב בית אריה בן 25 בחשד לסחר בסמים מסוכנים באזור תל אביב והמרכז. השבוע, בתום פעילות סמויה של בלשי התחנה, עצרו השוטרים את החשוד ושניים נוספים, בן 25 מבית שמש ובן 23 מפתח תקוה, אחד מהם בתוך דירה ברחוב שמחוני בפתח תקוה, החשודה כדירת הפצת הסמים.

השוטרים תפסו בתוך הדירה עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם הידרו, מספר קילוגרמים של חמאת קנאביס, מאות סיגריות אלקטרוניות אשר מכילות, על פי החשד, נוזל קנאביס וכן סמים החשודים כקוקאין ודוסה. בנוסף תפסו הבלשים אלפי שקלים במזומן ואת הרכב ששימש על פי החשד כאמצעי לחלוקת הסמים.

שלושת החשודים הובאו לחקירה בתחנת לב תל אביב ובהמשך יובאו, בהתאם להתפתחות החקירה וצרכיה, לבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר