ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com
ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com

סופ"ש של ניסיונות וגניבות רכב: שוטר נדרס באם המושבות, רכבים נגנבו בהדר גנים

תושב קלקיליה שגנב רכב פגע בשוטר ונתפס לאחר שהתחבא בסמוך לאצטדיון הכדורגל. בהדר גנים נגנבו מספר רכבים, תושבים דיווחו על חוליה של ארבעה שנראתה בשכונה מלווה על ידי רכב שחור

פורסם בתאריך: 8.1.23 08:03

המשטרה עצרה בשבת לפנות בוקר תושב קלקיליה החשוד בדריסת שוטר תוך כדי ניסיון גניבת רכב. שוטרי תחנת המשטרה בפתח תקוה הוזעקו בלילה שבין שישי לשבת עם קבלת דיווח על ניסיון גניבת רכב בחניון בניין בפתח תקוה. עם הגעת השוטרים למקום החל מאבק קצר עם החשודים בסיומו נמלט אחד מהחשודים עם הרכב תוך כדי שהוא פוגע בשוטר שעמד בדרכו. השוטר פונה כשהוא פצוע באורח קל למרכז הרפואי בילינסון בעיר.

סריקות שביצעו באזור שוטרי השיטור העירוני בעיר בסיוע בלשי התחנה הביאו כעבור זמן קצר לאיתור החשוד כשהוא מסתתר בשיחים סמוך לאצטדיון הכדורגל. החשוד ניסה להימלט אך כעבור זמן קצר נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בעיר בסיומה נכלא. במוצאי שבת הובא החשוד – תושב קלקיליה כבן 29, לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

 

גם משכונת הדר גנים הגיעו דיווחים על גניבת רכב. פעיל הציבור ירון קדושים דיווח  על גניבת שני רכבים בשבת לפנות בוקר באזור מתחם נחילים בהדר גנים. בשני מקרים נגנבו הרכבים מחניוני בניינים. כמו כן דווח על חוליה שנראתה על ידי מספר תושבים. בחוליה על פי הדיווחים היו ארבעה אנשים, עם קפוצ'ון על הראש, ורכב שחור שליווה אותם. החל מהיום יתקיימו ככל הנראה סיורי תושבים בשכונה. כמו כן עדכן קדושים כי פנה לרב העיר, הרב מיכה הלוי, בנוגע להתקשרות עם המשטרה בשבת במקרה של אנשים חשודים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר