זירת הרצח של שליו קורוסטישבסקי ברחוב ההסתדרות, צילום משטרת ישראל
זירת הרצח של שליו קורוסטישבסקי ברחוב ההסתדרות, צילום משטרת ישראל

מזעזע: החשוד דקר 70 דקירות את הקורבן, שרף את גופתו ויצא לבלות במסעדה עם אשתו

נגד החשוד ברצח המזעזע הוגשה הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. לאחר הרצח ניסה לטשטש עקבות, שפך חומרים כימיים על הגופה והצית אותה

פורסם בתאריך: 22.1.23 17:55

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה את הפרשיה המזעזעת, של רצח שליו קורוסטישבסקי ז"ל לפני כחודש ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה והצתת גופתו. אתמול (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ברצח, תושב ראשון לציון שהתגורר בעבר בפתח תקוה בשכנות לקורבן.

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 30.12.22 עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה לפנות בוקר, בדבר שריפה בנסיבות חשודות, בת מספר מוקדי אש בדירה בעיר פתח תקוה וגם מחוצה לה – בכניסה לבניין, כאשר כוחות כיבוי ומשטרה שהגיעו למקום איתרו גבר שרוף עטוף בשמיכה בוערת וללא רוח חיים.

היכנסו וצפו בדברי ההסבר של פקד ויקי אטיה, ראש צוות החקירה

בהתאם לממצאים של גורמי הזיהוי הפלילי וגורמי רפואה, התחזק החשד כי מדובר ברצח ולאחר הערכת מצב שקיים בשטח מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בתוך כך, חוקרי הימ"ר הפעילו את כלל האמצעים הטכנולוגים העומדים לרשות המשטרה, לצד איסוף ממצאים פורנזים ותיעודיים בזירה וסביבותיה, עדויות שכנים ורקע על תלונות הקורבן בגין סכסוך כספי עם חשוד שהתגורר בשכנות אליו בעבר. כל אלה מיקדו את החשד כלפי תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו. כאמור, בלשי הימ"ר עצרו תוך מספר שעות ממועד הרצח את החשוד, שעה שבילה עם אשתו במסעדה בראשון לציון ובית המשפט האריך את מעצרו.

במסגרת החקירה, הצליחה המשטרה לאסוף ראיות נגד החשוד בביצוע רצח אכזרי וקשה. לפי הראיות נכנס החשוד לדירת הקורבן ודקר אותו כ-70 דקירות לאורך ארבע שעות תוך התאכזרות איומה בהיותו גוסס.

עוד עלה בחקירה, שהחשוד ניסה לטשטש ראיות, על ידי שפיכת חומרים כימיים על המנוח והצתת גופתו, לאחר שהניסיון לגרור את המנוח למקום אחר ולהעלים את גופתו לא צלח. אתמול, לאחר לאחר 24 ימי מעצר, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום בגין עבירות רבות, ובראשן רצח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר