זירת הרצח באלעד, צילום תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח באלעד, צילום תיעוד מבצעי מד"א

בן 25 נורה למוות, הרקע ככל הנראה פלילי

הצעיר שנורה פונה לבית החולים בילינסון תוך פעולות החייאה, אך בבית החולים נקבע מותו. במשטרה מעריכים כי הרקע לירי הוא פלילי והחקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון

פורסם בתאריך: 27.4.23 08:42

צעיר כבן 25 נורה אמש (רביעי) למוות באלעד. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה, אך שם נקבע מותו. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. מדוברות המשטרה נמסר: המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי באלעד, במסגרתו נורה באורח אנוש תושב העיר. הרקע ככל הנראה פלילי. שוטרי תחנת ראש העין פתחו בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח על אירוע ירי בעיר. השוטרים פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה.

בהמשך הערב נמסר כי לאחר הערכת מצב מיוחדת בתחנת ראש העין, בראשות מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, סקרו גורמי המודיעין, החקירות והתחנה, את הממצאים שנאספו עד כה בפני מפקד המחוז, לרבות סכסוכים פליליים בהם היה מעורב לאורך השנים. מפקד המחוז הטיל את ניהול התיק על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון.

 

מדוברות מד"א נמסר אתמול: בשעה 20:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר עם פציעה חודרת ברחוב שמעון הצדיק באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון גבר כבן 25 במצב אנוש עם פציעה חודרת תוך כדי פעולות החייאה. מבילינסון נמסר לאחר מכן: לבית החולים בילינסון הגיע פצוע במצב אנוש מאירוע הירי באלעד. זמן קצר לאחר שהובא לחדר הטראומה הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, אלעזר אגסי, סיפר: "במקום הייתה המולה רבה מאוד. הפצוע שכב בחצר בין בניינים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

כאמור, בבילינסון נקבע מותו של הפצוע, והמשטרה פתחה בחקירה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר