תקיפה בחנות נוחות בקרית אונו, צילום משטרת ישראל
תקיפה בחנות נוחות בקרית אונו, צילום משטרת ישראל

תיעוד: שני קטינים היכו עם קסדה ודקרו עם מפתח גבר בחנות נוחות. הסיבה: ויכוח על תור

אין גבול: בשל ויכוח על תור בחנות נוחות תקפו שני נערים בני 17, אחד מהם מפתח תקוה, גבר בן 37 במכות קסדה ודקירות באמצעות מפתח ונמלטו. הם נעצרו על ידי המשטרה והוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 13.6.23 08:21

מזעזע: שני קטינים בני 17, היכו עם קסדה ודקרו עם מפתח גבר בן 37, וזאת בסך הכל בגלל ויכוח על תור בחנות נוחות. חקירה של משטרת תחנת מסובים במרחב דן של מחוז תל אביב, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד שני קטינים בני 17, האחד תושב פתח תקוה והשני תושב קרית אונו, שתקפו גבר בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו.

בתאריך 27.5.23 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על תקיפה של גבר בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב לוי אשכול בקרית אונו על רקע ויכוח בתור. שני הקטינים תקפו את הגבר, כאשר אחד מהם הודף את הקורבן באמצעות קסדה שחבש, עד שהוא זז מהתור לקופה הסמוכה. בהמשך המתינו לקורבן תוך שאחד מהם מאיים עליו: "יא בן ז**ה, היום אתה לא יוצא מקרית אונו". שני הנאשמים התקרבו לקורבן, כאשר אחד מהם החל לדקור אותו בחזה באמצעות מפתח שאחז, היכה אותו עד שנפל על הקרקע ואף המשיך להכות אותו בעודו שרוע על הקרקע, בעוד הנאשם השני רוכן מעליו וחובט בראשו באמצעות קסדה.

 

 

כתוצאה מכך, הקורבן נזקק לטיפול רפואי והחשודים נמלטו מהמקום על גבי אופנוע.

עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום שוטרי תחנת מסובים ופתחו בחקירה שבמהלכה עוד באותו הלילה אותרו שני החשודים ונעצרו על ידי השוטרים לחקירה במשטרת מסובים. בסיום החקירה נכלאו החשודים ושוחררו בתנאים מגבילים בהמשך על ידי בית המשפט לנוער בבת-ים.

עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה יחידת תביעות נוער של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום כנגד שני החשודים, בגין פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים, וכן בקשה לשחרור בערובה בתנאים מגבילים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר