תאונה בכביש 40, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
תאונה בכביש 40, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

שתי גניבות רכב מפתח תקוה: ניידת שיטור עירוני התהפכה במהלך מעקב אחרי הגנבים

הניידת התהפכה בכביש 40, שוטר ופקח שהיו בה פונו לבתי החולים להמשך טיפול. באירוע אחר נתפס הגנב במחלף קסם ואז התברר שמדובר בנער בן 15 מג'נין

פורסם בתאריך: 16.6.23 17:55

שני אירועים של גניבות רכב היו היום אחר הצהרים בפתח תקוה, במרדף אחרי אחד הרכבים הגנובים התהפך רכב של פקח עירייה ושני האנשים שנסעו בו פונו לבתי החולים. באירוע אחר נתפס הגנב והתברר שמדובר בנער בן 15 מג'נין.

באירוע הראשון עצרה המשטרה קטין תושב ג'נין בחשד לגניבת רכב מפתח תקוה. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו היום בסריקות עם קבלת דיווח על רכב שנגנב מהעיר.
במהלך הסריקות זוהה הרכב כשהוא נע על כביש 5 לכיוון מזרח. פעילות מבצעית נחושה של שוטרי התחנה בשיתוף שוטרי תחנת כפר קאסם הביאה למעצרו של החשוד במחלף קסם שעל כביש 5. בעת המעצר התברר שהעבריין הוא נער, בסך הכל בן 15, מג'נין. הוא נעצר לחקירה בסיומה נכלא, בהמשך יובא  לבית המשפט בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרו.

בהמשך היום התקבל דיווח על רכב נוסף שנגנב מהעיר, כאשר ניידת השיטור העירוני הנהוגה על ידי פקח העיריה, פתחה במעקב אחריו וסמוך למחלף שעריה התהפכה. הפקח פונה במצב קל למרכז הרפואי בלינסון והשוטר שהיה לצידו פונה במצב קל למרכז הרפואי תל השומר.

 

 

ממד"א – 'הצלה פתח תקוה' נמסר כי צוות של הארגון הוזעק לכביש 40 סמוך למחלף שעריה עקב דיווח על רכב שהתהפך. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשני פצועים, 1 בינוני כבן 50 עם חבלות בגפיים ופצוע נוסף כבן 30 במצב קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים. יו"ר מד"א – הצלה פתח תקווה, ישראל גודלבסקי, והחובשים יוסי פרנקל ואוהד עושרי, סיפרו: "היינו בנסיעה לאירוע חירום באמבולנס מד"א ותוך כדי הבחנו ברכב שהתהפך, דיווחנו למוקד מד"א ועצרנו מייד להגיש עזרה ראשונית תוך סיוע של מתנדבים נוספים שלנו שגרים בסמוך והגיעו בזריזות.  לאחר מכן פונו הפצועים בניידות מד"א להמשך טיפול בבית החולים במצב יציב".

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 16:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רכב שהתהפך בכביש 40 סמוך למחלף שעריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים שיבא-תל השומר ובילינסון, גבר כבן 35 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ו-1 קל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר