מעצר (צילום: andriano_cz/depositphotos.com)
מעצר (צילום: andriano_cz/depositphotos.com)

תושבת פתח תקוה נעצרה בחשד שהונתה אנשי עסקים בכ-20 מיליון שקלים

החקירה נפתחה בעקבות קבלת תלונה מתושב השרון, שהתפתה "להשקיע" מאות אלפי שקלים ב"עסק" של החשודה, כשאת התמורה קיבל בהמחאות מזויפות. בחיפוש בדירות של החשודה ובני משפחתה נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ויתרות בחשבונות שונים בסכום כולל של יותר ממיליון וחצי שקלים

פורסם בתאריך: 26.7.23 17:15

המשטרה עצרה היום (רביעי) תושבת פתח תקוה, בחשד שהונתה אנשי עסקים שונים בסכום המוערך בכ-20 מיליון שקלים. בנוסף, הוקפאו ארבעה נכסי נדל"ן השייכים לחשודה ולבני משפחתה.

יחידת ההונאה, בשיתוף חוקרי יחידת האכיפה הכלכלית במחוז מרכז, פתחה בחקירה סמויה עם קבלת תלונה מתושב השרון, בשנות ה-50 לחייו, ולפיה לפני מספר חודשים הוא הכיר את תושבת פתח תקווה, ששכנעה אותו להשקיע בעסק אותו יזמה בתחום מוצרי התינוקות.

 

 

על פי החשד, הקורבן הלווה לחשודה סכום של מאות אלפי שקלים, מתוך כוונה לקבל בחזרה את סכום ההשקעה בתוספת ריבית, אלא שאת החזר ההלוואה קיבל הקורבן בהמחאות דחויות שהתבררו כמזויפות. חלק מההמחאות היו שייכות לסבתה של החשודה, שנפטרה לפני מספר שנים. בשיטה זו ובאמתלות דומות, "עקצה" החשודה מספר קורבנות נוספים. על פי החשד, את הכסף שקיבלה החשודה, העבירה לחשבונות המשויכים לבני משפחתה.

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, ביצעו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז חיפושים בדירות שונות השייכות לחשודה ולמשפחתה, בהם נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ויתרות בחשבונות שונים בסכום כולל של יותר ממיליון וחצי שקלים. בנוסף, כאמור, הוקפאו זכויות החשודים בארבעה נכסי נדל"ן שבבעלותם.

בתום החיפושים עצרו שוטרי היחידה את החשודה ועיכבו לחקירה את הוריה בחשד לעבירות המיוחסות להם. בתום החקירה ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר