בית המשפט, אילוסטרציה serggn depositphotos.com

כתב אישום חמור: חטף, תקף וכלא את בת זוגו

על פי כתב האישום, תושב אשדוד חשד כי בת זוגו, תושבת פתח תקוה, מנהלת קשר עם אחר, ולכן תקף אותה באגרופים ובאמצעות גליל קרטון, וגרם לה לחבלות קשות ולשברים בפניה. לאחר מכן, חטף וכלא אותה בבית חברו

פורסם בתאריך: 8.8.23 10:28

המשטרה פענחה פרשיית חטיפה אלימה וכליאה של תושבת פתח תקווה על ידי בן זוגה, ואתמול (שני) היא הגישה כתב אישום נגד החשוד, תושב אשדוד, כבן 41.

בשבוע שעבר התקבל דיווח בתחנת פתח תקוה על תושבת העיר שהקשר עימה נותק. בדיווח נמסר למשטרה, כי קיים חשש שהיא הותקפה באופן חמור על ידי בן זוגה.

שוטרי התחנה, בפיקודה של מפקדת התחנה, סנ"צ רויטל קרקו, ושוטרי תגבור ממרחב שרון בפיקודו של מפקד המרחב, תנ"צ נתי גור, ניהלו את חקירת האירוע מהחפ"ק שהוקם, תוך ניתוח מדוקדק של הזירה ונתיב בריחת החשוד לכיוון דרום. השוטרים סרקו שטחים נרחבים באשקלון ובאשדוד, ובמקביל ביצעו עבודת תשאול פרטנית בזירות השונות.

 

 

מהחקירה עלה, כי הנאשם חשד בקורבן שהיא מנהלת קשר עם אחר, ולכן תקף אותה באלימות קשה באגרופים ובאמצעות גליל קרטון המוקף בניילון נצמד. כשהנאשם הבין, כי המשטרה בדרכו אליו, הוא הורה לבת זוגו החבולה לנקות את כתמי הדם שנמצאו בדירה כתוצאה מהאלימות הקשה שהפעיל נגדה, ונמלט איתה לבית חברו באשדוד. במהלך הנסיעה במונית הורה הנאשם לנהג לכבות את מכשיר הניווט שברשותו והכווין אותו בעל פה לעבר דירת חברו.

לבסוף הצליחו השוטרים לאתר את הנאשם בבית חברו בעיר באשדוד, כשהקורבן נמצאת איתם, כשהיא סובלת מחבלות רבות וקשות בפניה. הקורבן, תיירת מאוקראינה בשנות ה-30 לחייה, עדיין מאושפזת במרכז הרפואי בילינסון בשל החבלות הקשות והשברים שנגרמו לה.

אתמול, כאמור, הגישה שלוחת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל כתב אישום חמור נגד החשוד בגין המיוחס לו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר