מתוך הסרטון שהופץ ברשת
אלימות בני נוער, מתוך הסרטון שהופץ ברשת

פרשת התקיפה שזעזעה את המדינה: כתב אישום יוגש בקרוב נגד חמישה קטינים

המשטרה פענחה את פרשת האלימות החמורה: היום הוגשה הצהרת תובע נגד ארבעה קטינים, בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגדם ונגד קטין נוסף

פורסם בתאריך: 15.9.23 13:09

חוקרי המשטרה במחוז מרכז פענחו את פרשיית האלימות החמורה של תקיפת הקטין בגן ציבורי שזעזעה את המדינה. בתום חקירה יזומה ומואצת בפתח תקוה, הוגשה היום (שישי) הצהרת תובע נגד ארבעה קטינים בגין תקיפה חמורה של קטין בגן ציבורי בעיר.

הסרטון שהופץ ברשתות זעזע את כולם. בסרטון נראו קטינים מכים ומשפילים קטין אחר בגן ציבורי בעיר. בהמשך התברר שמדובר בהמשך לעימות אחר שהיה לפני כן. במקביל פורסם סרטון נוסף, בו נצפה קטין מאיים באקדח על קטין אחר ואחר כך תוקף אותו באופן חמור. חוקרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקוה פתחו השבוע בהנחיית מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון בחקירה יזומה ומואצת. בסיוע מערכי מודיעין של מחוז מרכז ומרחב שרון, הצליחו החוקרים תוך מספר שעות לאתר ולעצור את החשודים במעורבות באירועים, ומעצרם הוארך בבית המשפט בהתאם לחומרת מעשיהם והחשד המיוחס להם.

כאמור, היום הוגשה הצהרת תובע כנגד ארבעה קטינים, תושבי פתח תקוה וראש העין. כתב אישום יוגש על ידי הפרקליטות בימים הקרובים נגדם וכנגד קטין נוסף השוהה במעצר בית.

מפקד המחוז ניצב ביטון אמר: "אני משבח את שוטרי תחנת פתח תקוה, בהובלת מפקדת התחנה סנ"צ רויטל קרקו, על ניהול מקצועי ונחוש של חקירה יזומה, החל מחשיפה מהירה של זהות כלל המעורבים ומעצרם, לצד גיבוש התשתית הראייתית, על אף שמרביתה התבססה על מידע רשתי ולא מתלונה רשמית. בשונה מחקירה 'קלאסית' המתחילה מהגשת תלונה עם פרטי קורבן, מקום ומועד אירוע ואף חשודים פוטנציאלים, כאן הצליחה היחידה החוקרת לחשוף במלאכת מחשבת את כל הפרטים עד למעצר המעורבים לשם מיצוי הדין עמם. המסר הוא חד וברור – לא נקבל אלימות וסיכון הציבור. נדרשת גם מעורבות של ההורים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא מזועזעת

    חשבתי כמה פעמים אם להגיב על הכתבה וזו תגובתי: מגנה את מה שעשו הילדים, לא מאשימה את ההורים אלא את משטרת פתח תקווה הכושלת שלא עושה כלום ולא היתה עושה אם היא לא הייתה עומדת לביקורת ציבורית ותקשורתית. לפי התקשורת יש אמהות שכן התלוננו לפני חצי שנה על הילד הזה שקיבל מכות שהוא מתעלל ומכה את הילד שלהם והמשטרה שלחה אותם הביתה ולא טיפלה בנושא. למיטב הבנתי מהתקשורת הילדים שתקפו היו מאויימים ושיא הטמטום שלהם במקום לפנות לעזרת ההורים הם ניסו להתסדר לבד. וברשתות החברתיות במקום לנסות להרגיע את העניין ידוענים מחממים את העניינים. מה נהיה פה במדינה הזאת?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר