מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com
מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

באמצע השוק: אדם תקף את בת זוגו, את בנה הקטין ועוברת אורח

מדובר בתושב ראש העין, שאותר אחרי חקירה על ידי המשטרה ותקף גם את השוטרים. השבוע הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 14.12.23 08:35

חוקרי מחוז מרכז במשטרה עצרו לפני כשבוע תושב פתח תקוה, בחשד שתקף את בת זוגו, את בנה הקטין ועוברת אורח. השבוע הגישה נגדו יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס לו.

חוקרי התחנה פתחו לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח מתושבת העיר לאחר שהיא ובנה הקטין הותקפו על ידי בן זוגה לשעבר. מהחקירה עלה כי לאחר שהקורבן הגיעה לשוק בעיר יחד עם הנאשם, ביקשה הקורבן ללכת לסידוריה האישיים, הנאשם סירב לכך והחל לתקוף את הקורבן תוך שהוא תולש את השרשראות שעל צווארה. עוברת אורח שחזתה במתרחש ניגשה אל הנאשם, אז תקף אותה הנאשם תוך שהוא דוחף אותה ומעקם את ידה.

 

לבסוף, הצליחו הקורבן ובנה להימלט מהמקום והגיעו לתחנת מוניות קרובה, שם תקף אותה הנאשם שוב. בתגובה ניסה בנה של הקורבן להפריד בין אמו לנאשם אך גם הוא הותקף על ידי הנאשם. לבסוף הצליחו האם ובנה להימלט מהמקום והנאשם שלח לאם הודעות וואטסאפ מאיימות.

חוקרי התחנה פתחו כאמור בחקירה וכעבור זמן קצר עצרו את הנאשם – תושב ראש העין כבן 43. בעת המעצר תקף ואיים הנאשם על השוטרים תוך שהוא משליך חפצים שונים, בקבוקי זכוכית ובקבוקי מים מלאים לעברם. מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה והשבוע כאמור הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר