ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com
ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com

באמצע המלחמה: לילה סוער בפתח תקוה עם השלכת רימון רסס ושני אירועי ירי לעבר בתים

קולות הירי והפיצוץ הרעידו בתים רבים בשכונה, תושבים נתקפו בבהלה גדולה הלילה בעיר עקב החשש מאירוע בטחוני. המשטרה עצרה חשוד במעורבות באחד האירועים

פורסם בתאריך: 28.12.23 10:14

לילה סוער עבר על פתח תקוה, עם אירועי ירי, אחד מהם מנשק ארוך, והשלכת רימון רסס לעבר בית בעיר. המשטרה עצרה חשוד במעורבות באחד מהאירועים. מדובר באירועים פליליים חמורים שאין ככל הנראה קשר ביניהם. תושבים נבהלו מקולות הפיצוצים והירי, על רקע המלחמה והחששות הגדולים מאירועים ביטחוניים.

אירוע ירי, ככל הנראה מרובה m16 לעבר בית היה הלילה בשכונת שעריה, ברחוב כנסת ישראל. תושבים רבים דיווחו ששמעו את הירי, גם בשכונות מרוחקות יותר. באירוע לא היו נפגעים. באירוע אחר בשכונת הדר גנים, ברחוב מנחם בגין, הושלך רימון רסס לעבר חצר בית. תושב שמתגורר בסמוך סיפר כי באירוע זה נורו גם יריות מאקדח. פיצוץ הרימון הרעיד את השכונה וגרם לבהלה גדולה. על פי המשטרה היה אירוע ירי נוסף במושב ליד פתח תקוה.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה תושב פתח תקוה בחשד למעורבות באירוע ירי והשלכת רימון רסס לעבר בית בעיר. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח על שמיעת פיצוץ בבית בעיר. השוטרים שהגיעו למקום זיהו שרידי רימון רסס. לא היו נפגעים באירוע. בתום פעולות חקירה ראשוניות שבוצעו בשטח עצרו השוטרים תושב העיר כבן 32 בחשד למעורבות ובנוסף, חוקרים נסיבות ירי ללא נפגעים בעיר ובמושב ליד פתח תקוה, לבחינת הרקע תוך איסוף ממצאים והעברתם למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר