פצוע בפיצוץ ברחוב ברנדה פינת קק"ל, צילום דוברות הצלה פתח תקוה
פצוע בפיצוץ ברחוב ברנדה פינת קק"ל, צילום דוברות הצלה פתח תקוה

מלחמה ברחובות פתח תקוה: אדם נפצע בפיצוץ עז באירוע השישי תוך מספר ימים

המצב בפתח תקוה הולך ומחמיר ואירוע רודף אירוע: רק הבוקר דיווחנו על פיצוץ שהיה בלילה והרעיד בתים רבים. אחר הצהרים אירע פיצות נוסף, הפעם נפצע אדם מרסיסים ברגליו

פורסם בתאריך: 2.1.24 18:07

נמשך רצף האירועים הפלילי החמור בפתח תקוה. בתוך פחות מ-24 שעות אירע פיצוץ נוסף, דובר באירוע השישי בתוך מספר ימים. רק הבוקר דיווחנו על פיצוץ שהרעיד בתים רבים באיזור שכונת הדר גנים.

ממד"א הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב ברנדה עקב דיווח שמיעת פיצוץ. המתנדבים יחד עם צוות אמבולנס של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגע אחד (כבן 30), כשהוא סובל מרסיסים בגפיים התחתונות והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קל.

עזריה כהן וישראל קדוש, חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה, סיפרו: "כשהגענו בתוך זמן קצר למקום סיפרו לנו התושבים כי פיצוץ עז נשמע קודם לכן. בסריקות איתרנו את הנפגע כשהוא בהכרה וסובל מרסיסים, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וסגרו את הזירה".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי מחוז מרכז אתרו כעת שרידי פריט אמל"ח בחצר בית בפתח תקוה, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בחצר בית בפתח תקוה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. על פי גורמי רפואה מחזיק המקום כבן 29 נפצע באורח קל. חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר