זירת הפיצוץ בעמישב, צילום פרטי
זירת הפיצוץ בעמישב, צילום פרטי

"כמו נפילת רקטה בלי אזעקה": פיצוץ אדיר העיר הלילה אלפי תושבים בפתח תקוה | הקשיבו לפיצוץ

איבוד שליטה: אירוע פלילי מפחיד נוסף בפתח תקוה, השמיני בפרק זמן קצר של כשבועיים

פורסם בתאריך: 9.1.24 09:41

איבוד שליטה? נמשכת מלחמת הפשע ברחבי פתח תקוה. הלילה, בערך בשעה אחת, הרעיד קול פיצו. עז את איזור עמישב והעיר בבהלה אלפי תושבים בכל הגילאים. הודעות רבות רצו בקבוצות השונות, כמו "המיטה שלי רעדה", כל הילדים התעוררו בבכי ובחרדה", "איפה המשטרה", ועוד. מדובר באירוע פלילי שמיני של פיצוצי מטענים, ירי והשלכת רימונים, בתוך פרק זמן קצר של כשבועיים.

הקשיבו לקול הפיצוץ ממרחק של כחצי קילומטר: 

תושב הדר גנים ופעיל הציבור, ירון קדושים, תיאר: "היה פיצוץ אדיר שנשמע היטיב בכל האזור. זה נשמע כמו נפילת רקטה בלי אזעקה. זה פיצוץ חזק מאוד שתושבים כתבו בקבוצות ש"המיטה שלי רעדה" "כל הילדים התעוררו", "זה היה מפחיד, ואני לבד בבית, בעלי בעזה", ועוד הודעות מבוהלות. הרבה גם דיווחו על רעש חזק של אופנוע שנשמע נמלט מהמקום. זה היה נורא. שרשרת האירועים הזו מפחידה ומטרידה. יש כאן שורת אירועים אלימים פלילית ואלימה באזור מגורים. משפחות שנמו את שנתם התעוררו בבהלה רבה מאוד. אל לנו לשכוח את המלחמה בה אנו נמצאים וההקשרים שעושים למצב. זה לא יאומן שבנוסף להכל אנחנו צריכים להתמודד עם טרור פנימי ברחובות. הפכנו לעיר שמוזכרת בהקשרים שליליים וזה כואב".

ומה אומרים במשטרה? מהמשטרה נמסר כי נמצאו שרידי פריט אמל"ח בכניסה לבית בפתח תקוה וכי חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. השוטרים הוקפצו למקום בעקבות דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבית בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו כאמור שרידי פריט אמל"ח במקום. לא היו נפגעים. עוד נמסר כי נפתחה חקירה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר