בית ספר אנתרופוסופי. צילום המחשה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
בית ספר אנתרופוסופי. צילום המחשה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

האם החינוך אנטרופוסופי קרוב מאי פעם להיכנס אל העיר?

בתום פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר עם נציגי אגף החינוך יצאו חברי עמותת "פרדסים" המקדמים הקמת מסגרות חינוכיות אנטרופוסופיות, בהרגשה טובה. לדבריהם הוחלט עקרונית בשלב הראשון להתחיל מפתיחת שני גנים וכיתה א'

פורסם בתאריך: 3.12.17 19:50

פתיחת מערכת החינוך האנתרופוסופית בעיר מתחילה לקרום עור וגידים. בשבוע שעבר נפגשו נציגי עמותת "פרדסים" אשר מנסים לקדם הקמת גנים ובית ספר בשיטת החינוך האנטרופוסופי (או בשמה הרשמי – ולדורף)  בעיר כמרחב חינוכי נוסף, עם נציגי העירייה ובסיומה יצאו בהרגשה חיובית.

בפגישה נכחו בעלי תפקידים בכירים בינהם מנהל מינהל החינוך, רמי הופנברג, מנהלת האגף לחינוך יסודי, סיגלית הלל יארק, נציגי משרד החינוך, נציגי הפורום האנתרופוסופי הארצי ונציגי העמותה.

"פגשנו אוזניים קשובות ובעלי תפקידים שחולקים אתנו את החזון להקמת בית חינוך ולדורף בעיר כבר בספטמבר 2018", מספרת אחת ממובילות היוזמה, ליהי לסקר. "שמענו הן מראש המנהל והן ממנהלת אגף חינוך יסודי את הרצון לספק לתושבי העיר מערכת חינוך מגוונת שתאפשר בחירה בין אלטרנטיבות חינוכיות – כל תושב בהתאם לצרכיו ואורח החיים שלו. חשוב לי להדגיש כי נרשמו ליוזמה 270 ילדים מתוך 180 משפחות. לכיתה א' נרשמו 60 ילדים מרחבי העיר והפריסה היא רחבה, מכלל השכונות".

מתוך רצון לעשות את הדברים בצורה הנכונה והטובה ביותר, היא מסבירה, הוחלט עקרונית בשלב הראשון להתחיל מפתיחת שני גנים וכיתה א', במטרה להמשיך כבית ספר צומח ומתוך הבנת החשיבות של הרצף החינוכי כבר בגיל הרך. "ההחלטה עדיין מחכה לאישור הסופי של ראש העיר ואישורה של המפקחת המחוזית ממשרד החינוך", מסבירה לסקר. לדבריה פגישה נוספת הפעם עם ראש העיר אמורה להתקיים בחודש דצמבר. "בהנחה שהאישורים יינתנו, יוקם בתחילת ינואר צוות פעולה משותף שיתחיל לפעול להקמת בית החינוך", היא מסכמת. בעמותה, עדיין לא יודעים לציין היכן יקומו הגנים וכיתה א' וכן מה יהיו העלויות לפתיחתם.

בינתיים בעמותה לא נחים לרגע וכמדי שנה גם השנה הם מציינים את חג החנוכה בתהלוכת עששיות חגיגית במרחב ציבורי בעיר. התהלוכה תתקיים בשיתוף פעולה עם גן "ורד במושבה" בשכונת אם המושבות.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר