אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה, צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אחרי שיעורי מתמטיקה בחינם, עסקים מצליחים פותחים גם שיעורי אנגלית

יו"ר העמותה איתי ונה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המורים המקומיים ורוצים לקדם את הנושאים בהם התלמידים מתקשים יותר. התלמידים הדבקו את הפערים, הם מראים רצון עז להגיע לשעורים וזה מאוד משמח אותנו"

פורסם בתאריך: 7.12.17 11:59

קבוצת עסקים מצליחים ברשות איתי ונה ממשיכה לפעול למען התושבים בעיר. אחרי שלפני שלושה חודשים הם פתחו בעיר שיעורי עזר חינם ללימוד מתמטיקה בשיתוף פעולה עם צביאלי עמרם, בשבוע שעבר נפתח בעיר שעורי עזר ללימוד אנגלית בשיתוף פעולה עם ויקי ינאי.

בכל אחת מהקבוצות משתתפים כ-150 תלמידי כיתות א' – ו' שנפגשים פעם בשבוע בקבוצות של 25-30 תלמידים, במהלכו לומדים התלמידים ומתקדמים במתמטיקה ובאנגלית, לומדים אותיות וצלילים וכן טכניקות מיוחדות שיקדמו אותם בבית הספר. בנוסף, מקיימת העמותה לימודי מתמטיקה לבגרויות במחיר מסובסד של 40 שקלים לשיעור בקבוצות קטנות.

"אנחנו בעמותה שמנו למול עינינו את כל נושא החינוך וקידום התלמידים בראש העין", מסביר ונה. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המורים המקומיים ורוצים לקדם את הנושאים בהם התלמידים יותר מתקשים וזה בעיקר מתמטיקה ואנגלית. התלמידים הדבקו את הפערים, הם מראים רצון עז להגיע לשעורים וזה מאוד משמח אותנו".

הלימודים כאמור מתקיימים ללא תשלום פעם בשבוע למשך שעה, משעה 15:00-21:00, ומגיעים אליהם תלמידים מכל רחבי העיר. הם יסתיימו בחודש יוני. "פתחנו את הלימודים להרשמה מוקדמת וההרשמה נסגרה לאחר שמילאנו את המכסה שהקצבנו לנו", הוא מסביר. "יש בעיר הרבה הורים שידם אינם משגת ולא כל הורה יכול לשלם היום שיעור פרטי ובכך שאנחנו נותנים את השיעורים ללא תשלום אנחנו חוסכים להורים אלפי שקלים בשנה ואת הכסף שהם רצו לייעד לשיעורי עזר, ניתן לממן איתם חוגים או כל דבר אחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר