הערכות עיר ללא אלימות לקראת ערב הסילבסטר. צילום עיר ללא אלימות
הערכות עיר ללא אלימות לקראת ערב הסילבסטר. צילום עיר ללא אלימות

המשטרה והעירייה בהיערכות שיא לקראת הסילבסטר

המשטרה, עיר ללא אלימות והמוקד העירוני, מתכוננים כבר עכשיו לסוף השבוע של הסילבסטר. בשבוע הקרוב יערכו פעילויות הסברה ובדיקות שגרתיות של נהגים. מנהל עיר ללא אלימות: "מצפים לשיתוף פעולה של הציבור"

פורסם בתאריך: 24.12.17 09:29

בשבוע שעבר נערכה ישיבת הערכות לסוף השבוע הראשון לקראת חגיגות הסילבסטר בעיר. בישיבה לקחו חלק מפקד התחנה סנ"צ ברק מרדכי, שלומי ערה מנהל פרויקט "עיר ללא אלימות", אגף הביטחון, המוקד העירוני, בטיחות בדרכים ועוד.

בדיקת ינשוף. צילום : דודו בכר (למצולמים אין קשר לידיעה)

בדיקת ינשוף. צילום : דודו בכר (למצולמים אין קשר לידיעה)

"בכל שנה אנחנו מקיימים היערכות לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית", מסביר  ערה. "ההיערכות כוללת את כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובמשטרה. מאחר והשנה הסילבסטר יוצא ביום ראשון, אנחנו נערכים כבר מיום חמישי ה-28 בדצמבר והפעילות תימשך עד ליום ראשון".

לדבריו ההיערכות מיועדת עבור בני הנוער, מבוגרים וכלל הציבור המבלה. "במהלך השבוע הנוכחי אנחנו עושים פעילות הסברה, בדיקות שגרתיות של השיטור העירוני וכן יחלקו עלונים ועצי ריח עם הסבר של 'אם שותים לא נוהגים'", הוא אומר. "בסוף השבוע של הסילבסטר תהיה נוכחות משטרתית מוגברת גם של ניידות וגם של השיטור העירוני, תגבור של מדריכי הרחוב של 'עיר ללא אלימות' בגנים הציבורים ובאזורי הבילוי בדגש על מרכז העיר, יכין סנטר וסגולה. בנוסף תהיה אבטחה של שומרים בספורטק ובפארק הגדול וביום ראשון הבא יתקיים מייצג שמוביל המחלקה לבטיחות בדרכים שמדמה רכיבה על אופניים חשמליים ומכונית מתרסקת ברחוב השחם וכן עמדה לחלקות נשפונים, כדי שאנשים שסיימו בילוי, יוכלו לבדוק את עצמם בדיקה עצמית".

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ואם זה לא מספיק, באותו יום ראשון ה-31 בדצמבר אף תתקיים מסיבת נוביגוד לבני הנוער במועדון הפאצה, בארגונם של אנשי עיר ללא אלימות ואגף הנוער. "אנחנו צופים שעיקר הפעילות תתקיים בחמישי ובשישי, בשבת זה ידעך ובראשון יהיה פיק. בסך הכל אנחנו מצפים שהסילבסטר יעבור בשקט כמו בשנה הקודמת. אנחנו נערכים היטב ומצפים לשיתוף פעולה של הציבור, על מנת שנעבור את הימים בשלום ובבטחה" .

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר