בית ספר יד לבנים. צילום זאב שטרן
בית ספר יד לבנים. צילום זאב שטרן

הורי אחת הכיתות ביד לבנים השביתו ביום שישי את הלימודים. דורשים סייעת אישית לתלמיד אלים

"בינתיים מהמצב שנוצר רק הילדים שלנו מפסידים, הם לא לומדים כמו שצריך, יש חוסר שקט בכיתה", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 12.1.18 08:47

 

הורים לתלמידים מאחת הכיתות בבית הספר יד לבנים, השביתו ביום שישי את הלימודים. לטענתם בכיתה יש ילד אלים ובית הספר לטענתם לא עושה מספיק בנושא. לטענתם מתחילת השנה יש בעיות של אלימות מילולית ופיזית עם אותו תלמיד, והשיא מבחינתם היה בשבוע שעבר, כאשר התלמיד הכה מורה. "פנינו מספר פעמים להנהלת בית הספר, הסברנו להם שלא ניתן להמשיך להתנהל בצורה כזו ולצערנו לא קבלנו כל פתרון", אמרו ההורים. "לצערנו הילדים שלנו מהיום הראשון של השנה חווים אלימות בכיתה והיא הולכת ומתגברת, התלמיד דופק את הראש שלו בקיר, זורק חפצים ומקלל והמורה בכיתה מבקשת מהתלמידים להתעלם ולהמשיך בשיעור. הבעיה היא שיש ילדים מביאים את האלימות איתם הביתה ואנחנו רואים שינוי בהתנהגות שלהם, הם מרשים לעצמם דברים שלא היו בעבר".

 

ההורים מדגישים שאינם דורשים שיעבירו את התלמיד מהכיתה, אלא ידאגו להביא לו סייעת אישית. "אנחנו לא רוצים להשמיץ ולהרוס את השם של הילד ואת החיים שלו ולכן עשינו את זה עד עכשיו בצורה שקטה, אבל אנחנו מרגישים שדבר לא נעשה", אומרת אחת האמהות, "ביום רביעי אחרי שהוא הרביץ למורה, החלטנו שזה הזמן להפסיק לשתוק והודענו למנהל שאנחנו לא מוכנים להמשיך בצורה כזו. הדרישה שלנו היא שיביאו לתלמיד סייעת עזר, שמישהי תתמודד עם האלימות שלו, כי בינתיים מהמצב שנוצר רק הילדים שלנו מפסידים, הם לא לומדים כמו שצריך, יש חוסר שקט בכיתה וחבל על כל רגע שעובר".
דובר העירייה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "המקרה ידוע ומטופל על ידי הפיקוח והאגף היסודי. בשל צינעת הפרט, לא נוכל לפרט מעבר לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר