הגן במבצע חורב . צילום באדיבות ההורים
מתחם הגנים במבצע חורב . צילום באדיבות ההורים

לא כל יום פורים: אז מה עושים שעתיים עם הילדים?

ביום בו תתקיים מסיבת פורים יסתיימו הלימודים ב־15 גנים באם המושבות ב־12:00. הצהרון יתחיל לפעול רק ב־14:00

פורסם בתאריך: 17.1.18 20:02

אמנם פורים זה רק בעוד חודש וחצי, אבל לאחרונה נודע להורי הגנים בשכונת אם המושבות שמסיבת פורים בגנים תתקיים ביום שלישי. המשמעות היא שבאותו יום הגן יסתיים בשעה 12:00 והצהרון אמור להתחיל רק שעתיים לאחריו בשעה 14:00. לטענת ההורים, מדובר על כ־15 גני ילדים אשר נמצאים באשכול מבצע חורב 2+4 ומבצע יפתח 15. אחת האמהות אמרה: "בעבר הילדים היו מתחפשים בגנים ביום שישי ואז לא הייתה בעיה מבחינת ההורים והצהרון. השנה החליטו הגננות לקיים את מסיבת פורים ביום שלישי בבוקר, יום לפני שיוצאים לחופשת פורים ומאחר והן עושות מסיבה בגן, הן הודיעו לנו שהגן מסתיים באותו יום שעתיים לפני הזמן, למרות שמבדיקה שעשיתי, הגן אמור להסתיים מוקדם, רק במידה והמסיבה מתקיימת אחר הצהריים וזה לא המקרה. מאחר והצהרון מתחיל רק שעתיים מאוחר יותר, פנינו למפעיל הצהרון בשכונה לבדוק אפשרות להקדים את הצהרון, אבל הם אמרו שכרגע אין להם תשובה והם יבדקו את הנושא. לא מובן לנו מדוע הגננות מודיעות שהגן מסתיים לפני הזמן, לפני שהן בכלל בדקו שאפשרי להתחיל את צהרון מוקדם יותר".
אם אחרת הוסיפה: "לצערי כרגע אין תשובות ואנחנו תלויים בחסדי מפעילי הצהרון. ברגע שאגף גני הילדים ייתן הוראה לצהרונים שכאשר הגן מסתיים מוקדם בגלל המסיבה, הם מחויבים להתחיל באותה שעה, אז אנחנו ההורים נהיה רגועים, בינתיים כל שנה כל גננת מחליטה לעשות מה שנוח לה ואנחנו נמצאים באוויר".

עוד מציינים ההורים שלא מובן להם מדוע לא מקיימים את מסיבת פורים ביום שישי: "זה יום שההורים לא עובדים ומי שיש לו יותר מילד אחד הוא בכלל בבעיה לרוץ בין הגן לבתי הספר".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בכל גן ילדים יכולה הגננת להחליט ולקבוע את מועד חגיגת הפורים. מנהלת הגן בודקת מול מפעיל הצהרון אפשרות פתיחת הצהרון בשעה הייעודה (מוקדם מהרגיל), במידה והדבר מתאפשר הדבר נעשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר