המבנה ברחוב ראשון לציון
המבנה ברחוב ראשון לציון

חטיבה ושני תיכונים חדשים ייבנו בפתח תקוה

התיכונים ייבנו באם המושבות ובעין גנים, החטיבה תיבנה באם המושבות. בית הספר שובו יועבר למיקום אחר

פורסם בתאריך: 18.1.18 08:05

במהלך השנים הקרובות ייבנו שני תיכונים חדשים בעיר, שיתנו מענה לאוכלוסייה ההולכת וגדלה בשכונות העיר: תיכון בשכונת אם המושבות ותיכון בשכונת עין גנים. בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם נציגי מינהל החינוך בעיריית פתח תקוה, יועץ ראש העיר למבני חינוך ויו"ר ההנהגה העירונית, עודכנו הנוכחים שמינהל הנדסה שוקד על תוכניות והאישורים לבניית שני התיכונים. כמו כן תיבנה חטיבה אחת.

חטיבת ברנר. צילום זאב שטרן

חטיבת ברנר. צילום זאב שטרן

השלב הראשון של התיכון בשכונת אם המושבות, אמור להיות מוכן בספטמבר 2022. בנוסף, עודכנו הנוכחים כי בספטמבר 2019 תפתח החטיבה החדשה הקבועה ברחוב ראשון לציון, השלישית במספרה ובה יהיו 24 כיתות אם, בנוסף לחדרי מעבדות, חדרי ספח וכדומה. על פי גורמים בעירייה, משרד החינוך אישר להגדיל את המבנה ברחוב ראשון לציון בעוד 1,300 מטר מרובע על מנת שיתאים לדרישות החטיבה. המבנה בראשון לציון, נבנה במקור כמרכז קהילתי, אך לאור מחסור במבני חינוך בשכונה עבר הסבה לבית ספר. בהתחלה למדו בו תלמידי גולדה, לאחריהם תלמידי יצחק שמיר והיום הוא משמש את תלמידי בית הספר יצחק נבון, שאמורים לעבור למבנה הקבע שלהם ב־2020. "אנחנו נמצאים עם היד על הדופק", אומר חבר בוועד ההורים השכונתי, "הדבר החשוב לנו שהילדים לא ייצאו מהשכונה וזה שיש אישור לחטיבה מרגיע אותנו במקצת. לגבי השיבוץ ואיזה בית ספר ילמד באיזה חטיבה, נעסוק בכך בהמשך".

 

תיכון נוסף שאמור להבנות הוא תיכון עין גנים. על פי העירייה, בימים אלה פועלת העירייה על הפיכת המתחם ברחוב פוחס, שבו נמצאים חטיבת ברנר ובית הספר שובו לשש שנתי. בעירייה מציינים שמדובר בפרויקט הנדסי מורכב ובירוקרטי שקיבל כבר אישור התכנות ממשרד החינוך. הפרויקט נמצא בשלביו הראשונים וכרגע מדובר על תאריך יעד (לא סופי) של ספטמבר 2020. לטענת גורמים עירוניים, התיכון יחליף את בית הספר שובו שיעבור למיקום אחר והתוכנית מדברת על 24 כיתות, מעבדות, אודיטוריום ועוד.
ראש העירייה, איציק ברוורמן, אמר: "העיר פתח תקוה מונה כיום למעלה מרבע מיליון תושבים ומספר התלמידים עולה בהתאמה. אנו ערים לצרכי התושבים ופועלים מול משרד החינוך על בניית מוסדות חינוך מתוך ראייה ארוכת טווח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקעה משה

    מה עם חטיבה בכפר גנים אני פונה לראש העיר בוסו תעשה משהו גם בשביל לא דתים אתה גורם לדחיה של החילונים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר