בית ספר אלימלך כנר. צילום זאב שטרן
בית ספר אלימלך כנר. צילום זאב שטרן

מנהלת בית ספר אלימלך כנר הודיעה שתעזוב בסוף השנה. חלק מהצוות שוקל את דרכו

ההורים אומרים שמדובר באשת חינוך מקצועית. הורים טוענים כי היא עוזבת מאחר ולא קיבלה תמיכה מהעירייה. "השקענו בה רבות בליווי אישי והדרכה", אומר גורם בעירייה

פורסם בתאריך: 8.2.18 16:05

מנהלת בית הספר אלימלך כנר בכפר גנים ג', איריס גלאי, הודיעה להורים שהיא תסיים את עבודתה בבית הספר בסוף השנה. לאור כך, הודיעו ההורים, שהיום בשעה 20:00 בערב הם מתכוונים להתכנס בכניסה לבית הספר, להפגנת תמיכה בה. אולם, יו"ר וועד ההורים, רהב עוז, ביקש מהם להמתין עם ההפגנה וכי במקום זאת תתקיים ישיבת וועד מצומצמת. לא ברור מי מההורים יענה לבקשה. לטענת ההורים, אמש כינסה המנהלת את צוות המורים והודיעה להם על התפטרותה. מסתמן כי חלק מצוות המורים שוקל את דרכו בעקבות הודעתה.

ההודעה שקיבלו ההורים

ההודעה שקיבלו ההורים

היום, יום חמישי, קיבלו ההורים הודעה מגלאי שבה היא כותבת להם שבסוף השנה היא תסיים את תפקידה: "זכיתי להקים בית ספר צומח ולעמוד בראש צוות מורים מקצועי אשר רואה את תלמידיו לנגד עיניו", כתבה להורים, "שמונה שנים הנני מנהיגה את בית הספר אלימלך כנר, בגאווה, בתחושת אחריות גדולה, בהשקעה חינוכית מיטבית של תלמידי בית הספר". בהמשך מציינת המנהלת שבסוף השנה היא תסיים את תפקידה בבית הספר. "פני לחישוב מסלול מחדש, אנו נמשיך לתפקד כרגיל בצורה המיטבית ביותר". לטענת ההורים, המנהלת הודיעה אמש גם לצוות בית הספר על כך שהיא מתכוונת לעזוב.

הדעות לגבי עזיבתה של גלאי חלוקות. מצד אחד טוענים הורים כי היא החליטה לעזוב את בית הספר מאחר ואין לה גיבוי מהעירייה. לא מעט מהורי בית הספר ציינו שמדובר במנהלת מקצועית, אשת חינוך מעולה. מנגד טוען בכיר בעירייה: "מדובר במנהלת שהעירייה השקיעה בה בליווי אישי והדרכה". עוד נמסר מהעירייה שמאחר והמנהלת כפופה למשרד החינוך, יש לבקש את התייחסותם.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "במשרד החינוך לא התקבלה הודעה רשמית של המנהלת באשר לסיום עבודתה בסוף השנה ומכאן שלא נוכל להתייחס לכך. יצוין שבכל מקרה אין התפטרות קולקטיבית של מורים מבית הספר. המפקחת והצוותים המקצועיים של משרד החינוך ממשיכים ללוות את בית הספר ולפעול לקידומו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר