גן ארזים. צילום באדיבות ההורים
גן ארזים. צילום באדיבות ההורים

בעיית צוות גם בגן ארזים: שבועיים הגן פועל עם צוות מצוצמם

בגן נוסף בעיר יש בעיה של איוש צוות, בעיה שנדמה שהפכה למכה של העיר. אחת האמהות: "בעירייה ובמשרד החינוך צריכים לדאוג לבנק של גננות וסייעות מחליפות"

פורסם בתאריך: 17.2.18 21:25

הורים לילדים בגן ארזים בשכונת אם המושבות טוענים שכבר למעלה משבועיים גננת הגן חולה ובעקבות כך הצוות מצומצם, מאחר ואת מקומה ממלאות שתי הסייעות של הגן. הם תוהים מדוע לא צורפה סייעת נוספת, כדי שהצוות ימנה שלוש חברות צוות כפי שקורה כל הזמן. עוד טוענים ההורים, שהבעיה העיקרית היא ביום שישי, שאז אחת משתי הסייעות לא עובדת. בדרך כלל בימי שישי נמצאת בגן הגננת ואחת הסייעות, כעת יש בימי שישי רק אשת צוות אחת – הסייעת. התוצאה היא שההורים מחליפים את הסייעת עד שעה 10:00 ורק אז, אחרי שהם מתקשרים מספר פעמים לעירייה מגיעה סייעת מחליפה.
"רק אחרי המון טלפונים של ההורים, בעירייה דואגים לשלוח סייעת, לא מובן לנו מדוע לא דואגים לכך מראש", שואלת אחת האמהות. "איך בכלל ייתכן שאין גננת בגן, אלא רק שתי סייעות?", היא ממשיכה. "ובנוסף, ביום שישי הסייעת נמצאת לבד, היא פותחת את הגן בשעה 7:30 וצריכה להתמודד עם 31 ילדים לבד, לקבל אותם, לוודא שכולם נמצאים, לעשות מפגש בוקר, להכין ארוחת בוקר ולפנות את הצלחות ורק אחרי שעתיים וחצי מגיעה סייעת נוספת וזה רק אחרי שההורים מתקשרים שוב ושוב. כך זה בשני ימי השישי האחרונים. בעירייה ובמשרד החינוך צריכים לדאוג לבנק של גננות וסייעות מחליפות ומישהו כנראה לא מבין זאת".
מעיריית פתח תקוה נמסר: "האחריות על הגננות ועל מאגר ממלאות מקום הינו באחריות משרד החינוך". ממשרד החינוך נמסר: "על פי בדיקה שעשינו, הגננת אמורה לחזור לפעילות". לטענת ההורים, הם טרם קיבלו על כך הודעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר