הסייעת אוראל שירזי
הסייעת אוראל שירזי

תכירו: אוראל שירזי, הסייעת שחשפה השבוע אלימות במשפחתון פרטי

המשטרה בודקת חשד לאלימות במשפחתון פרטי. צפו בסרטון שצילמה בסתר סייעת שעבדה במשפחתון

פורסם בתאריך: 20.2.18 11:38

המשטרה חוקרת חשד שסייעת במשפחתון פרטי בפתח תקוה נהגה באלימות כלפי ילדים במשפחתון. הסיפור התפוצץ בסוף השבוע, וביום ראשון נסגר המשפחתון בגלל החקירה ובגלל העובדה שהורים הויאו את הילדים מהמשפחתון.

צפו בסרטון:

בידי המשטרה סרטונים שצילמה סייעת אחרת שעבדה במקום, אוראל שירזי, שסיפרה למלאבס: "עבדתי בגן במשך שנה שלמה ובהתחלה לא שמתי לב שיש בגן אלימות, אבל בהמשך ראיתי מה קורה. במספר מיקרים הגיעה משטרה לגן בגלל תלונות שכנים על רעש. ביום רביעי שעבר הגיעה עוד פעם השוטרת וסיפרתי לה שבבוקר ראיתי שהסייעת משכה ילדה מהחולצה והעיפה אותה. היא שאלה אותי האם יש משהו מצולם, אמרתי לה שלא והחלטתי לצלם באותו יום בסתר. אחרי העבודה הלכתי למשטרה ונתתי להם את הסרטונים והם התחילו לחקור את הנושא". עוד טענה שירזי: "אחרי שהייתי במשטרה אמרתי לבעלים שהסייעת בעייתית ומתנהגת לא יפה, בהתחלה הוא אמר לי שזה לא נכון ואני סתם מקנאה בה ואז החלטתי להראות לו את הסרטונים. הוא שאל למה לא הראיתי אותם קודם לו והוא היה מטפל בזה".

מתוך הסרטון

מתוך הסרטון

מדובר במשפחתון לילדים מגיל שלושה חודשים ועד גיל שנתיים. ביום שישי קיבלו ההורים הודעה אנונימית כי מתנהלת חקירה בחשד לאלימות. מספר אחד ההורים: "ביום רביעי שלחו הודעה לכמה הורים לעזוב מהר את הגן כי יש אלימות. חלק מההורים כבר עזבו את הגן לפני כן כי התחלפו בעלים. הרגשנו שמשהו לא בסדר ותכננו לעזוב בסוף החודש. כשהסייעת שמעה שכולם עוזבים היא התחילה להאשים את ההורים שהם הורגים את המקום. בשישי נודע לנו על כל הסיפור, אז בכלל הבנו שאנחנו לא רוצים להיות שם".
בעלי הגן מסר בתגובה: "אני לא יכול להגיב מאחר וזה בחקירה משטרתית". מהמשטרה נמסר: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר